سال آینده iTV اتاق‌ نشیمن را متحول می‌کند

مانستر با اینکه از عرضه iTV اپل در سال ۲۰۲۴ به بازار مطمئن است، اما شک دارد که این فناوری بتواند اتاق‌های نشیمن را متحول کند، لااقل در بدو ورود به بازار!
مانستر ادعا می‌کند که اپل iTV را با قیمتی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار در سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد. این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که تا زمانی که تلویزیون‌های HD اولیه تفاوت چندانی با تلویزیون‌های ۹۹ دلاری اپل که هم‌اکنون در بازار موجودند نداشته باشد، تحولات سیر کندی خواهند داشت که شاید در یک بازه‌ ۵ ساله به اوج خود برسد و در آن زمان اپل به سرویس‌دهنده‌های تلویزیون‌های کابلی و ماهواره‌ای نشان خواهد داد که ارباب جدید بازار کیست!
مانستر پیش‌بینی می‌کند که اپل سرانجام این سرویس‌دهنده‌ها را قانع خواهد کرد که به راه و روش دیگری در تجارت روی بیاورند. دارندگان تلویزیون‌های HD به جای اینکه مانند حالا مجبور باشند مجموعه‌ای از شبکه‌های تلویزیونی را عضو شوند قادر خواهند بود تنها همان شبکه‌هایی را دوست دارند انتخاب کرده و در طول ماه تماشا کنند.
انتظار می‌رود iTV اپل در اندازه‌های مختلفی از ۴۲ اینچ تا ۵۵ اینچ، به همراه فناوری دستیار مجازی Siri و با قابلیت نصب اپلیکشن‌های متعدد از جمله انواع بازی‌ها عرضه شود. برآورد اولیه‌ مانستر از زمان ارایه‌ تلویزیون‌های اپل سال ۲۰۱۱ بود، اما این تحلیلگر اکنون تخمین می‌زند که این تلویزیون‌ها در نیمه‌ اول سال آینده روانه‌ بازار شوند.
techradar

۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.