ساماندهی نمایشگاه‌​های خودرو کرمانشاه

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ساماندهی نمایشگاه‌​های خودرو کرمانشاه

ساماندهی نمایشگاه‌​های خودرو کرمانشاه

ممتازنیوز: مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه گفت: جایگاه مناسبی برای انتقال واحدهای خرید و فروش خودرو در دست ساخت است و در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ممتازنیوز، الهیار رحمانی در این باره گفت: جایگاه مناسبی به این منظور در ضلع غربی پل ایثار و ابتدای خیابان دولت‌آباد در دست احداث است و بخش عمده‌ای از کارهای ساخت آن انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه کار ساخت این محل از دو ماه پیش آغاز شده است، یادآوری کرد: این محل بعد از ساخت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
به گفته مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه برای ساماندهی نمایشگاه‌های خرید و فروش خودرو در نظر گرفته شده محلی مناسب با همه امکانات لازم است و در آن ساختمان‌هایی برای خرید و فروش اتومبیل در نظر گرفته شده و ورود و خروج خودروها به این محل کنترل خواهد شد.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه معتقد است با ساخت این محل، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های خودرو در محلی مناسب سازماندهی خواهند شد و معضلات خیابان سیروس که هم‌اکنون محل تجمع خریداران و فروشندگان خودرو است، نیز حل می‌شود.
رحمانی خاطرنشان کرد: با ساخت این محل خرید و فروش خودرو در معابر اصلی و خیابان‌ها ممنوع خواهد بود و با افراد متخلف با همکاری راهنمایی و رانندگی و همچنین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برخورد خواهد شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.