ساندرا بولاک به فیلم سینمایی «آنی» می‌پیوندد

۲۴خردادماه،

به گزارش سینما پرس، ساندرا بولاک؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «تصادف» (Crash)، «خواستگاری» (The Proposal) و «سمت کور» (The Blind Side) برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «آنی» (Annie) با مسئولان استودیو فیلمسازی «سونی پیکچرز» در حال انجام مذاکرات نهایی است.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «آنی» که در قالب آثار موزیکال ساخته می‌شود بازسازی یک فیلم سینمایی با همین نام است که پیش از این در سال ۱۹۸۲ میلادی ساخته شده است و کارول برنت در نقشی که قرار است بولاک بازی ‌کند در اولین نسخه این پروژه بازی کرده است.

بنابر ظهارات مسئولان «سونی»، جمی فاکس و کونژان ویلیس پیش از این برای ایفای نقش در این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده‌اند.

بولاک در فیلم موزیکال «آنی» در نقش خانم هانیگان بازی می‌کند. او که ک زنی خسیس است با همکاری آنی (ویلیس) و دوستانش یک یتیمخانه را تاسیس و راه‌اندازی می‌کند. فاکس نیز در این فیلم سینمایی در نقش شخص ثروتمندی به نام بنجامین استاکس بازی می‌کند.

ویل گلاک کارگردان «آنی» است و ویل اسمیت به همراه جی زی، جیمز لاسیتر، جادا پینکت اسمیت، جی براون و استودیو «مارسی مدیا» تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی می باشند.

منابع نزدیک به این پروژه اظهار کرده‌اند که تولید این فیلم سینمایی از پاییز سال جاری آغاز می‌شود و «آنی» در سال ۲۰۲۴ میلادی روی پرده سینماها می‌رود.

انتهای پیام/م/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.