سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز : عالمیان منتخب بلامنازع آسیا است

سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز درباره نوشاد عالمیان نوشت : نوشاد عالمیان بازیکن ۲۰ ساله تیم ایران در حالی در فهرست بازیکنان المپیک ۲۰۱۲ لندن قرار گرفته است که روند رو به پیشرفتی را طی می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، درسایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز نوشته شده است که نوشاد عالمیان در مسابقات کسب سهمیه المپیک آسیایی میانه که در تهران برگزار شد بدون شک منتخب بلامنازع است .

در این گزارش به سن عالمیان اشاره شده است : نوشاد ۲۰ ساله پنجمین نماینده ایران است اولین المپیکی ایران در ۱۹۹۲ ابراهیم علیدخت بود مجید احتشام زاده نماینده سال ۲۰۰۰ ، محمدرضا اخلاق پسند سومین المپیکی ایران درسال ۲۰۰۴ و افشین نوروزی در ۲۰۰۸ نماینده تنیس روی میز ایران بوده اند.

در این سایت به تغییراتی که در آینده در تنیس روی میز ایران رخ خواهد داد اشاره شده است : باید انتظار تغییراتی را در تیم ایران در المپیک ۴ سال آینده باشیم آینده ای که نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی رقم خواهند زد.

در ادامه آمده است : ارتباطی که بین فدراسیون تنیس روی میز ایران به ریاست محمد زارع پور و ورنر اشلاگر برقرار شده است مفید بوده است  حضور در کمپ اشلایگر و تمرین با مربی  پر آوازه آلمانی یعنی ریچارد بر  روی سبک و روش بازی نوشاد عالمیان به خوبی مشهود است زیرا سبک نوشاد شیبه تیموپول آلمانی شده است تاپ اسپین های سنگین نوشاد و روش بازی و نوشاد را مانند ستاره موفق آلمانی تغییر داده است و او توانسته موفقیت های فراوانی را به ارمغان بیاورد و رده ۷۷ رنکینگ جهانی را کسب کند.

در ادامه به نتایج او در کویت و گوانگجو و همچنین مراکش اشاره شده است.
نوشاد عالمیان در ماه فوریه ۲۰۱۲ توانست در تور جهانی کویت تعجب همگان را برانگیزد و قهرمانی این مسابقات بین المللی را از آن خود کند.

یکی از شوکهای دیگر عالمیان در سال ۲۰۱۲ دو ماه بعد از این پیکارها و در رقابت های جام ملت های آسیا در شهر گوانگجو بود که موفق شد وانگ لیکین را مقتدرانه شکست بدهد بردی که بیشتر شبیه یک افسانه بود.

در مسابقات پکن مراکش نیز نوشاد عالمیان دو قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کرد وهم دررده سنی بزرگسالان و هم در زیر ۲۱ سال مدال طلا گرفت .

فدراسیون جهانی تنیس روی میز المپیک لندن را بهترین مکان برای لذت بردن از عرض اندام این بازیکن خوب ایرانی تلقی کرد./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.