سایه روابط خانوادگی بر «شرکت»

جام جم آنلاین: تصویربرداری لوکیشن محل کار فرجام (سعید پورصمیمی) در سریال «شرکت» بزودی به پایان می‌رسد و گروه، خودشان را برای ضبط صحنه‌های مربوط به منزل این شخصیت در کاشانک آماده می‌کنند.

هم‌اکنون عوامل این سریال مشغول کار در لوکیشنی در منطقه دارآباد هستند و پیش‌بینی می‌شود کار در منطقه کاشانک نیز ده روز طول بکشد.

سریال شرکت به کارگردانی مسعود کرامتی در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

پیش‌تولید سریال «شرکت» اواخر اسفند سال گذشته آغاز شد و ششم خرداد امسال کلید خورد. تاکنون حدود ۱۵ درصد تصویربرداری سریال انجام شده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: استخدام یک جوان تحصیلکرده در شرکتی بزرگ که مملو از مناسبات پیچیده خانوادگی است و گشوده شدن رمز و رازهای زندگی شخصیت‌های سریال، لحظاتی آموزنده و مفرح را برای بینندگان مجموعه شرکت به ارمغان خواهد آورد.

طنز اجتماعی در شرکت

سریال «شرکت» با مضمون اجتماعی و در قالب طنز ساخته می‌شود و در محتوای آن بر ‌روابط صحیح خانوادگی، احترام به خانواده و همت و تلاش تاکید شده است.

در این سریال سعید پورصمیمی در نقش رئیس شرکت ظاهر شده است. احمد مهران‌فر نقش مردی به نام نوروز را بازی می‌کند که در به در دنبال کار می‌گردد و سرانجام راهی شرکت مورد اشاره می‌شود. رضا بابک نیز در نقش پدر نوروز نقش‌آفرینی می‌کند.

این سریال بیشتر ماجراهای دو خانواده فرجام و نوروز را دنبال می‌کند. افرادی که در شرکت مشغول به فعالیت هستند، بیشترشان با هم نسبت خانوادگی دارند. تیرداد (نیما فلاح) نقش پسر رییس شرکت (فرجام) را بازی می‌کند و آذر (سحر زکریا) دختر فرجام است.

نکته قابل توجه این است که مسعود کرامتی علاوه بر کارگردانی، ایفای یکی از نقش‌ها را هم برعهده گرفته است. او در این سریال در نقش دایی هوشنگ جلوی دوربین رفته است.

این کارگردان پیش تر در سریال‌هایی نظیر «بی‌گناهان» و «راه بی‌پایان» به عنوان بازیگر ظاهر شده است و سال گذشته نیز در فیلم سینمایی «ضدگلوله» بازی کرد و با این فیلم به جشنواره فیلم فجر آمد.

رضا بابک در نقش پدر احمد مهران‌فر

در لوکیشن شرکت تاکنون تعدادی از بازیگران از جمله نیما فلاح، رامسین کبریتی، سعید پورصمیمی، سحر زکریا و احمد مهران‌فر جلوی دوربین رفته‌اند. بیشترین تصاویر سریال به این لوکیشن اختصاص دارد و ماجراهای تعیین‌کننده در این صحنه رقم می‌خورد.

در ادامه ساخت سریال، گروه عازم لوکیشن‌های کلانتری و فرودگاه می‌شود و بخشی از صحنه‌ها را آنجا ضبط می‌کند.

با آغاز تصویربرداری لوکیشن منزل، نقش‌آفرینی رضا بابک در قالب شخصیت «پدر نوروز» نیز آغاز می‌شود. در این لوکیشن سحر ولدبیگی (خواهر نوروز) به کار اضافه می‌شود و جلوی دوربین می‌رود.

پیش‌بینی می‌شود تمام تصویربرداری کار حدود شش ماه طول بکشد و پس از اتمام ماه مبارک رمضان پخش سریال آغاز شود. تدوین سریال نیز توسط رضا مطهری بزودی آغاز می‌شود.

فریبا نادری، رضا مولایی، رضا آحادی، سینا کرمی، محمدرضا حسین‌زاده، مهرداد فلاحتگر، خسرو خان‌محمدی، علیرضا رئیسی، آزاده کرمی، علی عامل، مریم نورالدینی، ایلیا مومن، الهام شعبانی، هومن خدادوست و پژمان عبدی دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. ژیلا سهرابی نیز بتازگی به گروه بازیگران اضافه شده است.

نگارش داستان این مجموعه توسط گروهی از نویسندگان به سرپرستی رضا میهن‌دوست انجام شده و فاضل ژیان، مدیر هنری سریال خواهد بود. اجرای طرح و تهیه‌کنندگی این مجموعه برعهده موسسه فرهنگی و هنری حنان فیلم است.

سایر عواملی که در این مجموعه با مسعود کرامتی همکاری کرده‌اند، عبارتند از: مدیرتصویربرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر تولید: شهنام شهباززاده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا بزدوده، طراح صحنه: مهنوش عباسی، طراح لباس: هانیه امیدی، طراح چهره‌پردازی: مهدیه اعرابی، صدابردار: داریوش صادق‌پور، مدیر تدارکات: یوسف پناهی، دستیار دوم کارگردان: محمدرضا اصلی، امور مالی: وحید امیدی، دستیاران تولید: سیدقربان صادقی و بهروز کریمی و روابط عمومی: منصوره بسمل.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.