سایپاکاشان به قطب صنعتی تبدیل میشود

کد خبر: ۸۱۴۸۶

تاریخ انتشار: ۰۸ اردیبهشت – ۲۰:۵۵

 

مدیر عامل شرکت سایپاکاشان:

مدیرعامل شرکت سایپاکاشان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی این شرکت تبدیل به یکی از مهم ترین قطب های اقتصادی و صنعتی کشور خواهد شد.

ناصر آقا محمدی در گفت و گو با سایپانیوز اظهار داشت: رونق سایپاکاشان علاوه بر ایجاد حس تعلق و مالکیت در مردم این شهر موجب افزایش حس مسئولیت پذیری و امید به آینده در کارکنان این شرکت شده است.
وی افزود: با توجه به این که اشتغال در این شرکت از میان جوانان کاشانی بوده و بسیاری از تأمین کنندگان در همین استان فعالیت می کنند با شروع فعالیت شرکت های قطعه ساز در مجاورت سایپا کاشان منطقه به یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی کشور تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به این مطلب که تولید قطعات پرسی و تولید و رنگ آمیزی قطعات پلیمری از مهمترین برنامه های توسعه شرکت است خاطرنشان کرد: طی سالهای آتی سایپا کاشان به یکی از کامل ترین مجموعه های خودروسازی در کشور تبدیل خواهد شد که در آن کلیه مراحل تولید اعم از شکل دهی قطعات فلزی و پلیمری، رنگ آمیزی و مونتاژ صورت می پذیرد.
آقا محمدی افزود: با انجام اقدامات زیربنایی صورت گرفته در واحدهای تولیدی و پشتیبانی بعد از گذشت دو سال از افتتاح سایپاکاشان این شرکت به ظرفیت اسمی خود رسیده و در سال ۱۳۹۰ بیش از ۱۴۰هزار دستگاه خودرو تولید کرده و امکان رسیدن به تولید ۱۸۰ هزار دستگاه در سال های آتی برای این شرکت فراهم خواهد شد.
مدیر عامل شرکت سایپاکاشان در خاتمه گفت: در حال حاضر سه خودروی تیبا، سایپا۱۳۱ و سایپا۱۳۲ در این شرکت تولید می شوند و به زودی محصول جدیدی به سبد محصولات این شرکت اضافه می شود که در زمان مناسب اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول

Bookmark and Share


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.