ستاره‌ای را در سینمای کشور نمی‌شناسم/ رابطه‌ها اجازه فعالیت به من را نمی‌دهند

درد دل‌های علی اوسیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

متاسفانه رابطه‌ها و حضور افراد بی‌سواد در عرصه بازیگری ، باعث کمرنگ شدن حضور من شده است.

علی اوسیوند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به کم کاری خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ پیشنهاد‌های زیادی به من می‌شود ولی معتقدم بیشتر آثار بی‌کیفیت و در حد من نیستند.
وی افزود: من در همه حوزه‌ها فعالیت خودم را محدود کرده‌ام و با توجه به بدقولی تهیه‌کنندگان من ۴۰ میلیون طلبکار هستم.

* رابطه‌ها اجازه به فعالیت اساتید نمی‌دهد

اوسیوند با بیان وجود رابطه به جای ضابطه اظهار داشت: متاسفانه رابطه‌ها اجازه فعالیت به من و بسیاری از اساتیدی که خانه نشین شده اند را نمی‌دهد.
وی تصریح کرد: همسر من با وجود مدرک فوق لیسانس و مرتبط با حرفه بازیگری نیز مانند من کم کار شده است.
این بازیگر تئاتر ابراز داشت: متاسفانه تمام افراد تحصیل‌کرده و توانمند به دلیل باند بازی‌ها و نبودن افراد بر سر جای دانش خود، بیکار و خانه نشین شده‌اند.

 

* ستاره‌ها جایی ندارند

اوسیوند با اشاره به ستاره‌های حاضر در عرصه بازیگری تصریح کرد: معتقدم ستاره‌ای را در این کشور نمی‌شناسم و بیان این جمله از نظر من بی‌معنا است.
وی ادامه داد: ستاره‌های ما را چند مرز آن طرف‌تر نمی‌شناسند و عمر ستاره در کشور ما کوتاه است.

 

* انتخاب بازیگران خارج از اصول است

این بازیگر با اشاره به یکی دیگر از دلایل دوری و کم کاری خود در بازیگری اظهار داشت: متاسفانه در هر حرفه‌ای افراد بی‌سوادی دست به انتخاب بازیگران می‌زنند که هیچگونه شناختی از این حرفه و افراد آن ندارند.
اوسیوند تصریح کرد: حرفه بازیگری در کشورهای دیگر احترام خاصی دارد و هر کسی حتی با وجود داشتن تحصیلات، نمی‌تواند وارد حرفه بازیگری شود.
وی خاطر نشان کرد: با وجود رابطه‌ها ما ناخودآگاه کنار می‌رویم و کم کم تبدیل به افرادی حاشیه نشین می‌شویم و من امیدوارم برای حضور اساتید بازیگری و بقای  این حرفه مسئولان فکر می‌کنند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.