ستاره فیلم « تقصیر ستاره بخت ماست » به فیلم جدید اولیور استون پیوست

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

2-1-201411151683

بازیگر فیلم «تقصیر تقدیر ما» در پروژه الیور استون درباره افشای اسناد سازمان امنیت ملی آمریکا به جوزف گوردن لویت، بازیگر نقش ادوارد اسنودن ملحق شد.

به‌ گزارش سرویس هنری ممتاز نیوز به نقل از آنا ، شایلین وودلی بازیگر جوان فیلم رمانتیک پرفروش «تقصیر تقدیر ما» به پروژه الیور استون درباره  ادوارد اسنودن، افشاگر اسناد سازمان امنیت ملی آمریکا پیوسته است. دراین فیلم جوزف گوردن لویت نقش اسنودن را ایفا می‌کند.

خانم وودلی در فیلم الیور استون که هنوز عنوانی برای آن تعیین نشده است، نقش نامزد ادوارد اسنودن را بر عهده دارد. فیلم الیور استون درامی دلهره‌آور است که بر تجربیات ادوارد اسنودن، پیمانکار آژانس امنیت ملی آمریکا که در ماه ژوئن ۲۰۲۴ هزاران صفحه اسناد طبقه‌بندی شده را در اختیار گلن گرینوالد، از نویسندگان گاردین، قرار داد، تمرکز دارد. لوک هاردینگ، نویسنده گاردین که کتاب «پرونده‌های اسنودن» را نوشته است و سایر روزنامه‌نگاران گاردین به عنوان مشاور استون در نگارش فیلم‌نامه همکاری کرده‌اند.

الیور استون همچنین برای نوشتن فیلم‌نامه «پرونده‌های اسنودن»، حقوق کتاب «زمان اختاپوس» به قلم وکیل اسنودن به نام آناتولی کوچرنا را خریداری کرده که ظاهراً مستندترین گزارش درباره رویدادهایی است که پس از افشای اسناد توسط ادوارد اسنودن بر وی گذشته است.

این فیلم‌ساز آمریکایی که به موضوع‌های جنجال‌برانگیز سیاسی بسیار علاقه‌مند است، از جمله به زندگی و مرگ تعدادی از رؤسای جمهور معاصر آمریکا مانند جان اف. کندی، ریچارد نیکسن و جورج دبلیو بوش و همچنین به فیدل کاسترو، رهبر کوبا پرداخته است. همکار و تهیه‌کننده همیشگی آثار الیور استون، مورتیز بورمن تهیه کننده این فیلم است.

شایلین وودلی متولد سال ۱۹۹۱ در کالیفرنیا است و بازیگری را از ۱۹۹۵ در تلویزیون آغاز کرده است. او با دومین فیلم سینمایی خود، «زادگان» به کارگردانی آلکساندر پین که در آن نقش دختر جورج کلونی را بازی کرد، به شهرت رسید و امسال در دو فیلم پرفروش، درام اشک‌انگیز «تقصیر تقدیر ما» و اکشن علمی-تخیلی «ناهمخوان» (Divergent) نقش اصلی را ایفا کرد. وی به‌زودی با فیلم‌های «شورشی» (Insurgent) و دو فیلم «هم‌پیمان (Allegiant): قسمت اول» و «هم‌پیمان: قسمت دوم» که هر سه فیلم و شخصیت وی به‌نوعی در دنباله «ناهمخوان» تعریف شده‌اند، به روی پرده خواهد رفت.

اخبار جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.