سخنگوی صنف جایگاه‌داران کشور: رشد مصرف بنزین بی‌سابقه است

سخنگوی صنف جایگاه‌داران کشور می‌گوید در ایام پایانی سال، رشد مصرف بنزین که در صد سال اخیر بی‌سابقه بود، موجب شد ایران در بین کشورهای جهان به رتبه هفتم از لحاظ مصرف روزانه بنزین برسد.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران کشور: رشد مصرف بنزین بی‌سابقه است

به گزارش ممتاز نیوز، رضا نواز با بیان اینکه افزایش سفرهای نوروزی و پرمصرف بودن خودروها در ایران دو عامل اصلی این رکورد محسوب می‌شود، اظهار کرد: علی رغم رشد بی سابقه مصرف بنزین، با تلاش همه فعالان توزیع سوخت، تا امروز توزیع بنزین پایدار بوده و برخی مشکلات هم در نهایت سرعت و تلاش مدیران کشوری و استانی و صبوری مالکان و پرسنل جایگاه ها حل شده است.

وی ادامه داد: هفته قبل پیش بینی بالاترین میزان مصرف را داشتیم که محقق شد و امیدواریم مردم تا حد توان در مصرف بنزین مدیریت داشته باشند و بتوانیم بدون مشکل، هفته جاری  را هم پشت سر بگذاریم.

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور تاکید کرد: بیش از ۴۰ هزار نفر مالک و پرسنل جایگاه‌های سوخت در لحظه تحویل سال مشغول فعالیت بوده اند که این مورد جای تشکر و قدردانی دارد.

به گفته نواز، با توجه به فعالیت شبانه روزی واحد پاسخگویی صنف جایگاههای سوخت در ایام نوروز، مردم و مالکان جایگاههای سوخت می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تشویق های خود را به شماره  ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ داخلی مربوطه اطلاع دهند و مطمئن باشند که رسیدگی میشود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.