سد معبر دستفروشان پایتخت باید ریشه‌ای حل شود

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در مناطق ۱۰، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ تهران خبر داد و گفت: در قالب این طرح اقداماتی برای رفع سد معبر دستفروشان انجام می‌شود؛ اما باید به دنبال حل ریشه ای این معضل باشیم.

سد معبر دستفروشان پایتخت باید ریشه‌ای حل شود

به گزارش ممتاز نیوز، قدرت‌اله  محمدی در نشست خود با شهرداران مناطق شامل این طرح و مدیرعامل شرکت شهربان اظهار کرد: برای اجرای هرچه بیشتر این طرح شهرداری‌های مناطق باید ظرفیت‌ها و امکانات موجود خود را احصا کنند و از تمام آنان شامل روزبازارها،  فضاهای خالی ، بوستان‌های تعیین شده و امکانات شهربان استفاده کنند.

محمدی در پایان با تاکید بر اینکه سد معبر باید به صورت قانونی تعریف شود، افزود: چالش‌های برخورد با وانت‌بارها فراتر از اختیارات قانونی شهرداری است و راهور طبق قانون باید با آن مقابله کند. در واقع باید  اطلاع‌رسانی شود که برخلاف رفع سد معبر صنفی که از وظایف اصلی شهرداری است، شهرداری نمی‌تواند در خصوص  مسدود کردن معابر ضابط اجرایی باشد.

در این نشست شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق  ۱۰، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ و مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان حضور داشتند و نقطه نظرات خود را درباره نحوه ساماندهی دستفروشان، استفاده از ظرفیت مناطق برای ایجاد روزبازارها و راسته‌بازارها و ساماندهی وانت‌بارها بیان کردند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.