سراج، قربانی، شهریاری و سرلک برای زلزله زدگان کنسرت می‌دهند

موسیقی > کنسرت – ارکستر– ممتازنیوز:
اهالی موسیقی در چند روز آینده در شهرهای مختلف کشور به اجرای کنسرت موسیقی برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان می‌پردازند. سراج و سرلک در تالار وحدت، شهریاری در تبریز و قربانی با ارکستر ملی در شیراز به صحنه می‌روند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در تهران حسام الدین سراج با گروه بیدل به آهنگسازی و سرپرستی رامین کاکاوند در روز  ۱۸ شهریور در تالار وحدت به صحنه می‌روند و  گروه لوتوس به آهنگسازی بهروزی نیا و آواز سینا سرلک در روز ۱۹ شهریور در همین تالار برای علاقه‌مندان به موسیقی برنامه اجرا می‌کنند.

علی ترابی رئیس انجمن موسیقی ایران که امور اجرایی این کنسرت را عهده‌دار است در گفت وگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن موسیقی گفت: برگزاری این دو کنسرت خیریه، حرکت جمعی اهالی موسیقی برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان محسوب می‌شود که با مشارکت دفتر موسیقی، خانه موسیقی، خانه هنرمندان ایران، بنیاد رودکی و انجمن موسیقی ایران ترتیب داده شده است.

رئیس انجمن موسیقی ایران در ادامه افزود: این دو کنسرت به صورت خیریه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت و تمامی عوامل مشارکت کننده در این دو برنامه مانند حسام الدین سراج و اعضای گروه بیدل، سینا سرلک و اعضای گروه لوتوس ، عوامل بنیاد رودکی، کیانوش غریب پور(طراح پوستر هر دو کنسرت) و سایر دوستان، بدون هیچگونه چشم داشت و دستمزدی همکاری می‌کنند.

 وی همچنین تصریح کرد: بلیت فروشی برای این دو کنسرت از طریق سایت اینترنتی«سی گذر» انجام می‌شود و حاضران در کنسرت‌ها نیز در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به زلزله زدگان آذربایجان در محل‌های منظور شده در تالار وحدت اهدا کنند.

کنسرت گروه موسیقی آراز در تبریز

از سوی دیگر رحیم شهریاری، خواننده و سرپرست گروه آراز نیز قرار است در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه جاری به نفع زلزله زدگان آذربایجان در تبریز  کنسرت خیریه‌ای برگزار کند.

این کنسرت که در سالن پتروشیمی تبریز برگزار می شود با هدف کمک به زلزله زدگان آذربایجان ترتیب داده شده است و عواید حاصل از این اجرا به آسیب دیدگان زلزله اهر ، هریس و ورزقان اهدا می‌شود.

قطعه «اهر، هریس، ورزقان» نیز که  به همین مناسبت از سوی این خواننده معروف آذری ساخته شده است، در این برنامه اجرا خواهد شد.

ارکستر ملی با صدای قربانی در شیراز

روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه در باغ عفیف آباد شیراز  ارکستر ملی ایران به رهبری‌ آرش گوران با صدای علیرضا قربانی به صحنه می‌رود و طبق توافقات صورت گرفته تمامی عواید حاصل از این کنسرت به زلزله زدگان آذربایجان اختصاص پیدا می‌کند.

این کنسرت  با همکاری انجمن موسیقی ایران و انجمن موسیقی شیراز تدارک دیده شده  و قرار است گلچینی از آثار گذشته ارکستر ملی برای مخاطبان اجرا شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در روزهای گذشته برخی دیگر از هنرمندان هم اعلام آمادگی کردند که برای زلزله‌زدگان آذربایجان کنسرت بدهندو عواید آن را صرف امور هموطنان زلزله زده کنند.

more مختاباد از  کنسرت به نفع زلزله زدگان خبر داد


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.