سرباز فدارسیونم / بازیکن حرفه ای سردرگم نمی شود

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با توجه به شرایط سنی در حال حاضر دوران خدمت نظام وظیفه را طی می کنم و سرباز فدارسیون والیبال هستم.

پوریا فیاضی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: طبق هماهنگی انجام شده و تصمیم گیری مسئولان درحال حاضر من در خدمت تیم منتخب نیروهای مسلح هستم و قرار است در ترکیب این تیم در مسابقات جهانی والیبال نیروهای مسلح شرکت کنم.

وی گفت: حدود یک ماه است که به عنوان سرباز فدراسیون فعالیت خود را در هر بخشی که مسئولان بگویند دنبال و طبق نظر آنها با نیروهای مسلح تمرین می کنم خوشبختانه شرایط آمادگی جسمانیم در حد مطلوب است و امیدوارم بتوانم بر اساس این تیم نقش موثری را داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که قرار گرفتن نام فیاضی در لیست تیم ملی جوانان، تیم ملی ب، تیم ملی الف و هم اکنون تیم نیروهای مسلح آیا برای وی سردرگمی ایجاد نکرده بود؟ گفت: یک والیبالیست حرفه ای باید در طول مدت دوران بازیگریش همیشه آماده باشد و در هر جا که مسئولان به وی اعلام کردند برای خدمت به تیم ملی آماده باشد. من هم از شرایط موجود ناراضی نیستم و به هیچ عنوان دچار سردرگمی نشد زیرا در هر مقطع باید فقط در پست تخصصی خود به تیم ملی کمک می کردم چون اختیار بازی کردن من در دست فدارسیون است.

وی تصریح کرد: مسئولان فدارسیون و اعضای کادر فنی براساس اولویت بندی خاص خود در خصوص مسابقات و اهمیت آن اقدام به انتخاب بازیکنان می کنند.

فیاضی گفت: نبود من در ترکیب تیم ملی الف اعزامی به مصرف به هیچ عنوان ثانیه منفی نخواهد داشت زیرا در حال حاضر بازیکنان دعوت شده به اردوهای تدارکاتی جزو ملی پوشان آماده و قدرتمند هستند و در هر پستی شاهد و وجود چندین بازیکن جایگزین و آماده هستیم، پس تیم ملی در هیچ پرسه زمانی منوط به وجود یک تعداد بازیکن خاصی برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیست، بلکه هم اکنون پشتوانه های خوبی برای والیبال ایران تربیت شده اند. در حال حاضر به نظر من نیاز اصلی والیبالیست های ایرانی بازی تدارکاتی است، هر چه بازیکنان در دیدارهای دوستانه بیشتری شرکت کنند تجربه و آمادگی آنها نیز به مراقب بیشتر خواهد شد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.