سردار امان‌ الله گشتاسبی: تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه است

۲۶ام بهمن ،

فرمانده تیپ تکاور ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه خانواده های آنها را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، سردار امان‌ الله گشتاسبی در دومین یادواره ۳۶۱ شهید تیپ تکاور ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم شریف سیستان و بلوچستان، حضور در یادواره های شهدا را وظیفه خود می دانند.

وی با بیان اینکه ما تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه خانواده های آنها را وظیفه خود می دانیم گفت: هر چه در توان است برای عزتمندی خانواده شهدا و تقدیر از زحمات آنها این مراسمات را برگزار می کنیم، تفاوت دومین یادواره ۳۶۱ شهید تیپ تکاور سلمان فارسی استان با سال قبل در دعوت و شرکت خانواده‌های معظم شهدا از شهرستان های نیکشهر، ایرانشهر، سراوان، خاش، زابل و تمامی نقاط استان است.

فرمانده تیپ تکاور ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان برگزاری مراسم های تجلیل از شهدا و خانواده های آنها را به عنوان فرهنگی که در نظام ریشه دوانده است برشمرد و تصریح کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی که به عنوان ام القرای جهان اسلام شناخته می گردد مرهون خون هدیه شده این عزیزان‌مان است.

سردار گشتاسبی برگزاری این یادواره و یادواره هایی از این دست را برای ادای دین همه به خانواده های شهیدان عنوان کرد و ادامه داد: امروز از همه عزیزانی که در این مراسم شرکت کرده اند باید قدردانی کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.