“سرزمین من” مقابل دوربین می رود

فیلم تلویزیون “سرزمین من” به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد خیری مطلق با موضوع ایثار و شهادت در روستای ملکان از توابع خوی مقابل دوربین می‌رود.

حامد خیری مطلق کارگردان این فیلم تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم ۹۰ دقیقه ای “سرزمین من” همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ۳۱ شهریور مقابل دوربین علیرضا هارویان خواهد رفت.
وی اظهار داشت: این فیلم تلویزیونی با موضوع ایثار و شهادت داستان سربازهایی از یک روستای مرزری را روایت می‌کند که با شروع جنگ عازم جبهه می شوند و حمید تنها جوانی از این روستا که از رفتن به جبهه امتناع می‌کند و در این راستا با اتفاقاتی روبرو شده که مسائلی برایش رقم می‌خورد.
این تهیه کننده و کارگردان گفت: حسین فرضی، سمانه پاکدل، بیتا کریم خانی، جمال ذوالقدر و خسرو پایاب از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم تلویزیون قطعی شده است.
وی که علاوه بر کارگردانی و تهیه کنندگی، نویسندگی این پروژه تلویزیونی را برعهده دارند.
وی که تله فیلم هایی چون خان ننه، دادستان بی پایان و هاوار را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده افزود: مهدی حیدری به عنوان مدیر صدابرداری، بهنام رضا زاده صحنه و لباس، مرضیه سرخوش منشی صحنه و علیرضا هارویان نیز مدیر تصویربرداری این پروژه را برعهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: مکان تصویربرداری فیلم تلویزیونی “سرزمین من” روستاهای اطراف ارومیه و خوی است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.