سرقت سریالی از مشتریان بانک‌

دو سارق که با تعقیب مشتریان بانک‌های شهرستان دلیجان در استان مرکزی، پول آنها را سرقت می‌کردند، به دام پلیس افتادند و در بازجویی‌ها به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند.
 
به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی مبنی بر سرقت پول‌هایش در دستور کار ماموران اداره آگاهی دلیجان در استان مرکزی قرار گرفت.
 
مرد شاکی گفت: روز حادثه بیش از دو میلیون تومان پول از حسابم برداشت کردم. پس از پارک خودرو فراموش کردم پول را بردارم. یک ساعت بعد وقتی برای برداشتن پول به خیابان آمدم، متوجه شدم قفل در خودرو تخریب و کیسه حاوی پول‌ها سرقت شده است.
 
در پی این شکایت،تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان سرقت آغاز شد تا این‌که افراد دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی دلیجان شکایت‌های مشابهی را ارائه کردند.
 
در بررسی از پرونده شاکیان معلوم شد، به یک شیوه پول آنها سرقت شده است. ماموران با احتمال این‌که دزدی‌های سریالی از سوی متهمان سابقه‌دار انجام شده است، به جستجو پرداختند تا این‌که دو روز پیش هنگام گشتزنی در شهر مردی سراسیمه نزد آنها آمد و از سرقت پول‌هایش خبر داد.
 
مرد مالباخته به پلیس گفت: بیش از یک میلیون تومان پول از خودرویم سرقت شده است.ماموران با حضور در محل سرقت و بررسی خودرو پی بردند این سرقت نیز مانند دیگر سرقت‌های قبلی انجام شده است.
 
دستگیری سارقان پیش از فرار
 
با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران به جستجو در آن حوالی ادامه دادند تا این‌که متوجه یک خودروی سواری شدند که با سرعت بالایی در حرکت بود. ماموران با ظنین شدن به دو سرنشین خودرو و تعقیب آنها، پس از طی مسافتی خودرو را در محور دلیجان ـ سلفچگان متوقف و دو سرنشین آن را دستگیر کردند.
 
اعتراف متهمان به ۱۷ فقره دزدی
 
سرهنگ امین نژاد،فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: با دستگیری متهمان آنها اعتراف کردند که ابتدا به‌عنوان مشتری وارد بانک‌های شهر شده سپس با شناسایی مشتریانی که پول نقد از بانک دریافت می‌کردند، آنها را تعقیب می‌کردند.
 
امین‌نژاد افزود: در مرحله بعدی معلوم شد، هنگامی که مشتریان پول را در خودرویشان قرار می‌دادند، متهمان با سرقت پول‌ها متواری می‌شدند.
 
لازم به ذکر است متهمان با اعتراف به ۱۷ فقره دزدی با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از سارقان برای کشف پول‌های دزدیده شده از مالباخته‌ها ادامه دارد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.