سرقت میلیونی از حساب آشنا

مردی که در پی وسوسه تصاحب موجودی حساب بانکی دوستش، با سوءاستفاده از رمز اینترنتی کارت بانک وی، ۱۲ میلیون تومان سرقت کرده بود، خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای غرب استان تهران از سرقت موجودی حساب بانکی‌اش خبرداد.

شاکی گفت: در بررسی حساب بانکی‌ متوجه شدم ۱۲ میلیون تومان پول کم شده است. از آنجا که چنین مبلغی از حسابم برداشت نکرده‌ام، مطمئنم از حساب بانکی‌ام سرقت شده است.

به این ترتیب، ماموران فتای غرب استان تهران با اطلاعات به‌دست آمده از شاکی، جستجو در این رابطه را آغاز کردند.

با شروع تحقیقات ماموران متوجه شدند فردی با به‌دست آوردن رمز دوم کارت عابر بانک وی، در یک کافی‌نت در دو مرحله ۱۲میلیون تومان از حساب برداشت و به حساب دو نفر دیگر واریز کرده است.

در این مرحله پس از شناسایی دو فردی که پول‌های مسروقه به حسابشان واریز شده بود، آنها احضار شدند و در بازجویی گفتند از مسروقه بودن پولی که دوستشان به حساب آنها واریز کرده و آنها سپس این پول را به حساب دیگری برای دوست خود ارسال کرده‌اند، بی‌خبر بوده‌اند.

در ادامه مشخص شد، فردی که پول را واریز و سپس برداشت کرده، از دوستان صمیمی شاکی بوده است.

بنابراین با مشخص شدن هویت متهم، وی تحت تعقیب قرار گرفت و جستجو برای یافتن او ادامه داشت تا این‌که روز گذشته شاکی با حضور در مرکز پلیس بیان کرد، متهم فراری ـ که از دوستان صمیمی اوست ـ در تماس با وی بیان کرده که وسوسه شده و پول‌های او را سرقت کرده است.

بنا بر این گزارش، با اطلاعاتی که شاکی در اختیار ماموران فتای غرب استان تهران قرار داد، دستور انتقال متهم به مرکز پلیس و تحقیقات از او صادر شد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.