سرلشکر صفوی: متناسب با هر تهدیدی سناریوهای مقابله و پاسخگویی به آن پیش بینی شده است

به گزارش خبرآنلاین، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی که به مناسبت ۲۶ شهریور سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) در سال ۶۴ مبنی بر تشکیل نیروهای سه‌گانه سپاه با سایت سپاه نیوز گفت وگو می کرد، با بیان اینکه فرمان حضرت امام در سال ۶۴ مبدا یک تحول بزرگ در سپاه پاسداران شد، افزود:تشکیل نیروهای سه‌گانه زمینی، هوایی و دریایی سپاه و تشکیل یک ارتش مکتبی و انقلابی از جنس انقلاب اسلامی درکنار ارتش جمهوری اسلامی ایران که از قبل وجود داشت، یعنی دو بازوی قدرتمند نظامی برای دفاع از جمهوری اسلامی و برای مقابله با تهدیدات تشکیل شد.
این فرمانده عالیرتبه نیروهای مسلح همچنین با اشاره به توان دفاعی امروز کشور گفت: پس از گذشت چند دهه، امروز جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک کشور «با ثبات و قدرتمند» شده است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در اوج اقتدار و آمادگی های دفاعی خود قرار دارند و «پاسخگوی هرگونه تهدید احتمالی هستند.»
وی که می گوید نیروهای مسلح ایران اطلاع کافی از تحرکات منطقه و آمادگی مقابله کامل را دارند، خاطر نشان کرد:متناسب با هر تهدیدی آمادگی ها وسناریو های مقابله وپاسخگویی به آن پیش بینی شده است و از ابزارهای مختلفی برای پاسخگوئی استفاده می کنیم ،کما اینکه دشمنان ما از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران آگاه هستند .
تنگه هرمز به عنولان گلوگاه عبور نفت کش های جهان از جمله ابزار هایی است که در اختیار جمهوری اسلامی است و همواره بسته شدن آن با واکنش مقامات آمریکا روبرو می شود.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان، با هشدار به سران رژیم صهیونیستی تأکید کرد: جسارت و حماقت سران رژیم صهیونیستی در تهدید جمهوری اسلامی ایران، ساکنان سرزمین‌های اشغالی را در یک قدمی گورستان قرار داده است. اگر روزی رژیم صهیونیستی علیه ما اقدامی کند، گروه‌های مقاومت به ویژه حزب‌الله لبنان به عنوان عمق دفاع راهبردی ما راحت‌تر به این رژیم پاسخ می‌دهند.
در حالی که موج شایعات درباره تلاش رژیم صهوینیستی برای متقاعد کردن آمریکا برای حمله به ایران ادامه دارد، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ایران، تاکید کرد: «حماقت سران رژیم صهیونیستی در تهدید ایران ،ساکنان سرزمین های اشغالی را در یک قدمی گورستان قرار داده است. دشمنان بدانند پاسخ ایران به هرگونه تهدیدی پشیمان کننده و ویرانگر خواهد بود.»
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران هم امروز تاکید کرد:«باور ما این است که رهبران پشت صحنه آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی با این وضع‌ تنها برای آنها هزینه می‌تراشد و بر مشکلات آنها اضافه می‌کند.» 

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.