سرلشکر فیروز‌آبادی: القاعده دامن اروپا را خواهد گرفت/سوریه صحنه رسوایی آمریکایی‌ها خواهد شد

سردار سرلشکر حسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون نقش آفرینی سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی استکباری در شکل گیری گروه‌های تروریستی و تکفیری اظهار داشت: فرقه سازی در جهان اسلام و افراطی‌گری القاعده و تکفیری‌ها نقشه سازمان‌های جاسوسی سیا، موساد و MI6 علیه امت اسلامی است.

اهم سخنان رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به نقل از فارس می‌آید:

  • ظهور اشکال جدید از تروریسم از جمله آنچه اینک در قالب القاعده و تکفیری‌ها‌ در رویارویی با دولت و مردم سوریه در جریان است نقشه دیرین نظام‌های استکباری و استعمارگر علیه جهان اسلام است که هم اکنون ملل جهان به ویژه کشورهای اسلامی منطقه آن را مشاهده می‌کنند.
  • با هوشمندی و بیداری تشیع و تسنن دشمنان اسلام موفق به دست یابی به اهداف شوم خود نشده‌اند. جامعه جهانی بداند القاعده تکفیری و سایر فرقه‌های افراطی و تندرو هیچگونه نسبتی با اهل تسنن و شیعه ندارند وآنچه که مولود دستگاه تروریستی رژیم‌های سلطه می‌باشد به زودی دامن گیر جوامع اروپایی و آمریکایی خواهد شد.
  • تقویت القاعده و تکفیری‌ها و سپردن ماموریت‌هایی چون جنگ داخلی در سوریه و کشتار مردم این کشور به تروریست‌های اجاره‌ای سرانجام مانند آنچه در دوران جنگ سرد به منظور فروپاشی کمونیسم پیش آمد، علیه خود غربی‌ها وارد عمل خواهد شد و ضربات مهلک و جبران ناپذیری به آنها وارد خواهد ساخت، لذا هم اکنون حقیقتی به نام غفلت بزرگ تاریخی رویکرد و رفتار غربی‌ها جاری است.
  • سوریه سرانجام صحنه شکست و رسوایی تمام عیار آمریکا و غرب در پی گیری سناریوی فرقه سازی‌های انحرافی و تروریستی و سازماندهی گروه‌های برانداز و مزدوران بین المللی برای رخنه در جهان اسلام و ایجاد حاشیه امنیت برای رژیم صهیونیستی است، این حقیقتی است که بر خلاف ادعای برنامه ریزان آمریکایی و همراهان آنها در نبرد با سوریه در حال وقوع است.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.