سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان: ترسی از تیم ها و نامشان نداریم

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: حریف اصلی ما نیروهای تیم ملی را به خدمت گرفته ولی ما ترسی از این تیم ها و نامشان نداریم و کار خود را انجام می دهیم.

فریبا بداغی در بدو رقابت های سوپر لیگ کاراته بانوان در خصوص آمادگی تیمشان و نیروهای بکار گرفته در این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما امسال در لیگ فقط یک تیم با نام فولاد مبارکه سپاهان به سوپر لیگ داده ایم که این تیم کاملا بومی است و از نیروهای غیربومی اصلا استفاده نکردیم.
خوشبختانه تیم ما تیم قوی و قدرتمندی است و مطمئن هستم که از پس حریفان بر می آید.

وی در خصوص حریفان اصلی تیمش در این دوره از رقابت های سوپر لیگ گفت: از تیم های حاضر در سوپر لیگ امسال هیچگونه شناختی ندارم و فقط تیم دانشگاه آزاد که اصلی ترین حریف ما به حساب می آید را می شناسم.

امسال تیم دانشگاه آزاد نیروهای ملی را در خود جای داده ولی من و شاگردانم هیچ هراسی از این تیم و نامش نداریم و کار خود را انجام می دهیم.

بداغی اظهار داشت: من به تیمم اعتماد دارم هر چند که ما امسال در کاتا، نیروهای سال گذشته همچون مهسا افسانه را نداریم اما جایگزین آن نیروهای خوب و قدرتمندی را بکار گرفته ایم که همه از بچه های اصفهانی هستند و هم با انگیزه و پرتوان هستند و امیدوارم که در بخش کومیته هم تیم ما همیشه توانسته از پس حریفان خود برآید، از ملی پوشان هم فقط سمیرا ملکی پور را در اختیار داریم که او نیز یک فرد بومی به حساب می آید.

بداغی که مربی تیم ملی کاراته بانوان نیز هست در خصوص تیم ملی گفت: بعد از ترکیه تیم ملی برنامه خاصی نداشت و تمرین هم نداشتیم مجوز جهانی هم که هنوز قطعی نشده بنابراین تیم ملی در استراحت به سر می برد که به احتمال زیاد برای رقابت های لیگ های جهانی بعدی فدراسیون کاراته مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار می کند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.