سرمربی تیم بسکتبال صنایع ماهشهر: عملکرد شاگردانم رضایت‌بخش نبوده است

۱۵م آذر ،

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر پس از شکست تیمش مقابل اعتماد زرین قشم در لیگ‌ برتر گفت: بازی بدی نبود و ما بر اثر اشتباهات تاکتیکی‌ بازی را واگذار کردیم.

علی توفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهار کرد: کوارتر اول را تقریبا مساوی بودیم ولی کوارتر دوم به نفع قشم پیش رفت؛ زیرا در مرکز زمین امتیازهای بسیاری از ما گرفتند.

وی بیان‌کرد: ‌بیشتر امتیازهایی که قشم از ما گرفت از مرکز زمین بود. ما هم سعی کردیم با تغییر دفاع، بازی را به نفع خود کنیم اما متاسفانه این کار هم جواب نداد. البته در لحظاتی هم امتیازها نزدیک شد ولی به هر حال حریف با تجربه‌ای که داشت، توانست بازی را کنترل کند و درنهایت نیز نتیجه را به سود خود به پایان برساند.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر عنوان‌ کرد: بازیکنانم در این دیدار عملکرد بدی نداشتند و بازیکنان جوان‌مان نسبتا خوب ظاهر شدند اما درمجموع عملکرد تمام بازیکنان رضایت‌بخش نبود. بازیکن خارجی‌مان نیز به میدان رفت که در دفاع بد نبود ولی در حمله عملکرد خوبی نداشت.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ باتوجه به بضاعتی که داریم، عملکرد شاگردانم تا این جای رقابت‌ها نسبتا خوب است ولی برای من رضایت‌بخش نبوده و نیاز است با بازیکنانم بیشتر کار کنم. به هر حال نوک پیکان به سمت من برمی‌گردد و باید زمان بیشتری بگذارم تا بتوانیم نتایج مطلوبی را به دست آوریم، اگرچه بازیکنانم تمام تلاش خود را می‌کنند و از سعی آن‌ها کمال رضایت را دارم.

توفیق دربارهٔ تیم حریف گفت: قشم تیم بسیار خوب و یکدستی است و بازی هفته قبل آن‌ها برابر ماهان که تیم پرستاره و پرمهره‌ای است، گویای این موضوع است.

وی به بازی بعدی تیمش مقابل گرگان اشاره و عنوان‌کرد: در گرگان به مصاف این تیم می‌رویم. حریف تیم خوبی است و همیشه بازی در خانه آن‌ها به سبب تماشاگران پرشوری که دارند، سخت بوده است. قشم سال‌های بسیاری در لیگ برتر فعال بوده است و تجربه بالایی دارد. ما سعی می‌کنیم بازی خوبی برابر حریف داشته باشیم و نتیجه نیز با ما یاری کند.

به گزارش ایسنا، دوشنبه تیم ‌بسکتبال صنایع ‌پتروشیمی ماهشهر در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر کشور، مقابل میزبان خود اعتماد زرین قشم با نتیجه ۶۹ بر ۵۸ شکست خورد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.