سرمربی تیم فوتبال فولاد: امیدوارم با خاطره‌ خوبی انزلی را ترک کنیم

۲۶ام بهمن ،

361-2.jpg

حسین فرکی گفت: امیدوارم که بازی فردا با ملوان، خوب جذاب و دیدنی باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ملوان اظهار کرد: خوشحالم که یک بار دیگر در شهر خوب بندرانزلی هستم. به هر حال به بهانه بازی ملوان و فولاد که امیدوارم بازی تماشاگر پسندی باشد و همه از این بازی لذت ببرند در خدمت شما هستم. ملوان همیشه به عنوان یک تیم شهرستانی و خوش نام و پرافتخار و قابل احترام برای ما بوده است. در دو فصل قبل که به عنوان مربی تیم نفت به انزلی آمدم همیشه خاطرات خوبی در ذهنم دارم.

وی در ادامه گفت: ما فردا در فضایی که هواداران ملوان برای ما ایجاد می‌کنند کار سختی داریم. ملوان از کادر فنی و بازیکنان خوب و باهوشی بهره می‌برد. امیدواریم که بازی فردا بین این دو تیم خوب جذاب و دیدنی باشد. با این تفاوت که ما به دنبال حفظ جایگاه خوب‌مان در جدول و ملوان به دنبال بازگشت به شرایط قبلی‌اش است. هر چند نتایج این چند بازی قبل تیم ملوان در نیم فصل دوم چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند و ملوان از لحاظ فنی تیم خوبی است.

فرکی همچنین تاکید کرد: من امیدوارم که با خاطره خوب اینجا را ترک کنیم. بدون شک در بازی فردا ما با تفکرات هجومی وارد میدان می‌شویم و بازی قشنگی ارائه می‌دهیم. ما در این فصل هم خوب گل زدیم و هم گل خوردیم که این جذابیت بازی تیم ما را نشان می‌دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.