سرمربی تیم فوتسال بانوان ازبکستان: داور تجربه بین المللی نداشت

۳۰ آبان ،

سرمربی تیم فوتسال بانوان ازبکستان پس از شکست تیمش مقابل ایران عنوان کرد که دیدار با فوتسال بانوان ایران تجربه متفاوتی برای ازبکستان بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عوض ماتساموف در حاشیه دیدار دوستانه ایران و ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: ایران تیمی بسیار قوی‌ است و فکر می‌کنم که حامی مالی خوبی هم دارد و توانسته در تورنمنت‌های بسیاری حاضر شود. این تیم به جام جهانی پرتغال دعوت شده و شرکت در میادین بین‌المللی برای ایران بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بازی تیم ما مقابل ایران تجربه بسیار خوبی بود اما داوری در روند بازی تاثیر بسیاری داشت به طوری که داور این بازی می‌توانست بهتر از این‌ها سوت بزند. فکر می‌کنم داور تجربه‌ی بین المللی بسیاری نداشت و به نظرم من اگر از سطح بالاتری برخوردار بود بازی کیفیت بیشتری پیدا می‌کرد.

وی در پاسخ به اینکه در این دیدار بازیکنان شما با حجاب بازی کردند آیا پوشش در روند بازی‌تان داشت گفت: حجاب بازیکنان تاثیری در کیفیت بازی آن‌ها نداشت و حتی بازیکنان ما امروز نسبت به بازی قبل بهتر بودند.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در سومین دیدار بهتر از امروز ظاهر شویم هرچند امروز هم بازیکنانم نسبت به دیدار اول بسیار قوی‌تر ظاهر شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.