سرمربی تیم ملی کاتا: باید از هم اکنون به فکر مسابقات جهانی باشیم

‘کیکاووس سعیدی’ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: رقابت های آسیایی ازبکستان نسبت به دوره های گذشته پیشرفت چشمگیری داشت و کشورهای مختلف به خوبی نشان دادند سرمایه گذاری وسیعی در این رشته پرسابقه انجام داده اند.

وی افزود: مسیر تیم کاتای ایران در این رقابت ها بسیار سخت بود اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان و کادر فنی از پنج بختی که داشتیم در چهارتای آن به دیدار نهایی راه یافتیم.

سرمربی تیم کاتای ایران اظهار داشت: خوشبختانه در کاتای تیمی بزرگسالان هم برای نخستین بار در تاریخ به مدال طلا دست یافتیم تا نام ایران را در بین بزرگان کاتای قاره کهن قرار دهیم.

سعیدی گفت: از ابتدا ‍‍‍ژاپن را فینالیست و حریف اصلی خود می دانستیم که این تیم در نیمه نهایی شکست خورد تا به همراه اندونزی دیدار پایانی را برگزار کنیم.

وی افزود: برابر اندونزی در دیدار پایانی لیگ جهانی شکست خورده بودیم که با برطرف کردن معایب خود در آسیایی ازبکستان این تیم را مغلوب کردیم و قهرمان شدیم.

سرمربی تیم ملی کاتای ایران در خصوص پیام تبریک رییس جمهوری به دلیل قهرمانی این تیم در آسیا گفت: واقعا باید از رییس جمهور ورزشی کشورمان تشکر کنم. توجه ایشان باعث دلگرمی و همچنین ایجاد انگیزه شد تا از همین حالا به فکر موفقیت در جهانی فرانسه باشیم، چراکه نفرات ما توانایی درخشش در مسابقات جهانی را هم دارند.

سعیدی در خصوص شکست ‘داود شاهچراغی’ در بحش انفرادی این پیکارها گفت: وی تلاش خود را به کار بست و برابر حریفان خوبی شکست خورد. ضمن اینکه کاتای ایران سرمایه خوبی همچون فرید حقیقی دارد که به طور یقین یکی از گزینه های ما برای حضور در جهانی فرانسه است.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی را باعث پیشرفت کاتای ایران می داند، عنوان کرد: نگاه فدراسیون به کاتا تغییر کرده و تمامی امکانات را در اختیار ما قرار داد. مسوولان ورزش نیز به این تیم توجه داشتند و در نهایت ثمره آن را هم دیدند.

سرمربی تیم ملی کاتای ایران در پایان تاکید کرد که کاراته کشورمان دارای توانایی های زیادی است که می تواند در رقابت های مختلف افتخار آفرین باسد.

ورزشی**۳۷۸۳**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۰۹۸۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.