سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه: در نیم فصل دوم نباید انتظار لیگی باکیفیت داشته باشیم

۱۸م دیماه ،

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: در نیم فصل دوم نباید انتظار لیگی باکیفیت داشته باشیم.

رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: بعد از حدود ۴۲ روز نیم‌فصل دوم آغاز شد و این در حالی است که تمرینات طولانی، آمادگی بازیکنان را پایین می‌آورد و آن‌ها از آمادگی بدنی به دور می‌شوند.

وی افزود: با وجود این همه تعطیلی باید چند هفته‌ای را در مسابقات باشیم تا بتوانیم آمادگی مدنظرمان را به دست آوریم. تاخیر طولانی در برگزاری مسابقات، کیفیت لیگ را پایین می‌آورد و به همین سبب در نیم‌فصل دوم نباید انتظار یک لیگ باکیفیت را داشته باشیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه بیان‌کرد: تیم ما در این فصل دستخوش تغییرات بسیاری شد و تنها سه بازیکن غیربومی داریم. به سبب فشارهای اقتصادی، بیشتر به نیروهای بومی روی آوردیم.

وی دربارهٔ شرایط تیم‌ملی هم گفت: اکنون باتوجه به بی‌تحرکی فدراسیون برای تشکیل تیم‌های ملی، کیفیت کار ملی‌پوشان پایین آمده است و بدون شک این سیر نزولی روی کیفیت لیگ‌مان نیز تاثیر مستقیم دارد.

سرمربی تیم نفت امیدیه اظهارکرد:‌ در این شرایط فدراسیون را مقصر نمی‌دانیم و جا دارد مسوولان پیگیر این مسایل باشند و شرایط بهتری را مهیا سازند. در چنین شرایطی ما مربیان باید به بازیکنان انگیزه بدهیم ولی نمی‌توانیم با آن‌ها رو راست هم نباشیم.

وی بیان‌کرد: اکنون بازیکنان تیم ما حتی یک ریال هم از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌اند، پس چگونه می‌توانیم از آن‌ها انتظار داشته باشیم که عملکرد فوق‌العاده‌ای در مسابقات داشته باشند؟

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.