سرمربی تیم نفت تهران: نبود توافق برای پخش تلویزیونی لیگ برتر را متضرر می کند

به گزارش ایرنا، ‘منصور ابراهیم زاده’ عصر روز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و نفت تهران در جمع خبرنگاران افزود: در شرایط فعلی که تلویزیون، سینمای ما شده است مردم حق دارند دیدارهای فوتبال را از سیما مشاهده کنند.

وی همچنین گفت: به نظر من مس کرمان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال کاملتر از همیشه است،‌ زیرا در همه خطوط بازیکنان خوبی دارد.

ابراهیم زاده افزود: مس کرمان در خط دفاعی خود بازیکنان جوانی دارد که از سال گذشته شکل گرفته و همچنین در خط هافبک نیز بازیکنان با تجربه ای مانند ‘حسین کاظمی’، ‘ایوان پتروویچ’ و ‘مهرداد کریمیان’ دارد.

وی ادامه داد: همچنین تیم مس کرمان در خط حمله، موفق ترین گلزن لیگ برتر را در خدمت دارد و همچنین از بازیکنان جوانی در این خط استفاده می کند.

ابراهیم زاده اظهار داشت: تیم مس کرمان، امسال منسجم و محکم است و در مجموع این تیم می تواند یکی از تیم هایی باشد که برای صدر جدول تلاش کند.

وی افزود: تیم نفت تهران نیز تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا با انگیزه لازم و با قدرت و هماهنگی بازی خوبی را مقابل مس کرمان به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم نفت تهران با اشاره به این که بازیکنان ما از انگیزه بسیار بالایی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر برخوردار هستند، گفت: تیم نفت تهران پس از یک سال که دوران خوبی را در فصل گذشته پشت سر گذاشته، امسال تغییرات بسیاری را نسبت به سال گذشته شاهد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل مس کرمان در هفته دوم این رقابت ها یک بازیکن که در دیدار گذشته به علت سه اخطاره بودن حضور نداشت و همچنین یک بازیکن خارجی به ترکیب تیم ما اضافه خواهد شد.

ابراهیم زاده ادامه داد: همانطور که برنامه راهبردی ما در ذوب آهن، داشتن تیم منسجم و قوی بود، در تیم نفت تهران نیز همین هدف با حضور جوانان دنبال می شود زیرا آنها آینده داران فوتبال کشورمان هستند.

وی افزود: امسال، مدیریت و مسوولان باشگاه نفت تهران باور دارند می توانند جایگاه خوبی را در فصل جاری رقابت های لیگ برتر کسب کنند و البته نباید فراموش کرد که زیبایی های فوتبال به دلیل اتفاقات پیش بینی نشده آن است.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران همچنین به برگزار نشدن جام حذفی فوتبال اشاره کرد و گفت: جام حذفی رویای تیم هایی از لیگ دسته یک و دو با تیم های لیگ برتری است و یک تیم می تواند با انجام دادن ۶ یا ۷ مسابقه، سهمیه آسیا را کسب کند.

وی بیان کرد: این شانس کسب سهمیه آسیایی را نباید از تیم ها گرفت و همه مردم، مربیان و رسانه ها نیز با حذف این جام مخالف بودند.

ابراهیم زاده اظهار داشت: در شرایط فعلی با برنامه ریزی فدراسیون فوتبال برای اردوها و دیدارهای تیم ملی، در صورت برگزار شدن جام حذفی دیدارهای لیگ برتر فشرده تر برگزار می شود و تغییری در برنامه تنظیمی تیم ملی فوتبال ایجاد نخواهد شد.

وی همچنین گفت: تیم نفت تهران تمامی مقررات را بر مبنای سقف قرارداد در جذب بازیکنان رعایت کرده است.

وی افزود: امیدواریم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بتوانیم پدیده ای را معرفی کنیم و تیم هایی که از هفته ها قبل تمرینات خود را آغاز کرده اند، شرایط بهتری را نسبت به سایر تیم ها دارند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مس کرمان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال، شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان میزبان تیم نفت تهران خواهد بود.ک/۲

۷۴۴۳/۸۱۵۴/۲۶۲۴/۳۳۰

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۵۵۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.