سرمربی صبای قم: شانس کسب سهمیه آسیا را داریم

‘عبداله ویسی’ شامگاه پنجشنبه در مورد دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و صبای قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چون ما امیدوار هستیم که بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم فقط با انگیزه کسب سه امتیاز به مصاف تیم داماش گیلان خواهیم رفت.

وی اظهار کرد: البته بازی ها به روزهای پایانی خود رسیده و به دلیل اینکه چهره تیم های سقوط کننده و همچنین سرنوشت قهرمانی نیز در روزهای پایانی مشخص می شود، این مسابقات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی بیان داشت: تیم فوتبال داماش گیلان نیز در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده اما ما برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز به مصاف این تیم خوب خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: بازی ها نیم فصل دوم سخت تر از نیم فصل اول است چون تیم ها شرایط خوب خود را پیدا می کنند و بین بازیکنان نیز هماهنگی بیشتری ایجاد می شود.

وی گفت: با این وجود ما در پایان نیم فصل اول رتبه پنجم را در اختیار داشتیم اما هم اکنون در رتبه چهارم قرار داریم و برای کسب سهمیه آسیا امیدواریم.

ویسی افزود: خوشبختانه تیم ما در دیدار برابر تیم فوتبال داماش گیلان بازیکن مصدوم و محروم ندارد و به همین دلیل با تمام قوا به مصاف تیم داماش خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال داماش گیلان و صبای قم در هفته سی و دوم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر روز جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم خواهند رفت.ک/۳

۷۲۸۵/۶۹۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۳۳۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.