سرمربی قطر: نباید بیش از حد امیدوار باشیم

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

reuters_2010-10-01__2010-10-01t200106z_01_qat08_rtridsp_3_soccer_reuters.jpg

سرمربی برزیلی قطر با وجود پیروزی مقابل لبنان از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال قطر در اولین بازی دور برگشت انتخابی جام جهانی با یک گل مقابل میهمانش لبنان iبه پیروزی رسید تا با هفت امتیاز و تنها تفاضل گل کمتر نسبت iبه کره جنوبی و ایران در مکان چهارم جدول رده‌بندی گروه A قرار گیرد.

پائولو آتوری، سرمربی قطر پس از پایان این بازی از کسب این سه امتیاز حساس ابراز خوشحالی کرد و گفت: نباید با این پیروزی بیش از حد iبه صعود امیدوار باشیم، هنوز مسیر طولانی پیش‌رو داریم. نباید فقط با امید و آرزو زندگی کرد، بلکه بایدواقع گرا بود. گروه همچنان ابهام آمیز است و هر احتمالی وجود دارد.

سرمربی برزیلی قطر افزود: پیروزی یا شکست واقعیتی را در جهان فوتبال تغییر نمی‌دهد. بله، پیروزی مهم است، اما باید iبه اشتباهات خود را شناسایی کنیم تا دوباره آنها را تکرار نکنیم. در کل باید بگویم که بازیکنان ما انتظاری را که از آنها داشتم نتوانستند برآورده کنند. انتظار عملکرد iبهتری از آنها داشتم. پیش از آغاز بازی از بازیکنان خواستم که فشاری را که بر روی آنها است، فراموش کنند و iبهترین نمایش خود را در زمین ارائه دهند. در شیوه بازی ما سراسیمگی iبه چشم می آمد . مشخص بود که بازیکنان زیر فشار می باشند و همین مساله بر عملکرد آنها در زمین تاثیر گذاشت. در نیمه دوم با آنها صحبت کردم و گفتم که باید همه چیز را فراموش کنند و فقط iبه این بازی فکر کنند. همین مساله سبب شد که در نهایت پیروز شویم.

در جدول رده‌بندی این گروه ازبکستان با پیروزی شب قبل مقابل ایران هشت امتیازی شد و در صدر قرار گرفت. کره جنوبی با یک بازی کمتر و تفاضل گل iبهتر نسبت iبه ایران و قطر در مکان دوم جای گرفت. ایران و قطر هم با هفت امتیاز و اختلاف در تفاضل گل iبه ترتیب در مکان سوم و چهارم قرار دارند. لبنان هم با چهار امتیاز قعرنشین است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.