سرمربی مس سرچشمه: دیدار حساسی را با مس کرمان پیش رو داریم

به گزارش ایرنا، ‘اصغر شرفی’ عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان و مس سرچشمه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: گاهی اوقات صحبت هایی را در رابطه با تیم مس سرچشمه از سایر سرمربیان می شنویم، در صورتی که شرایط تیم ها یکسان نیست، این صحبت ها عادلانه مطرح نمی شود.

وی افزود: تیم هایی که ۱۰ بازیکن ملی پوش و سه بازیکن خارجی دارند نباید از مصدومیت دو یا سه بازیکن خود گلایه مند باشند و به سایر بازیکنان بی احترامی کنند.

سرمربی تیم مس سرچشمه، خاطرنشان کرد: امروز جنگ ورزشی در فوتبال جنگی نابرابر است و در دیدار با مس کرمان با آبرو و حیثیت بازی می کنیم.

شرفی درباره صحبت های مطرح شده مبنی بر تبانی دو تیم مس کرمان و مس سرچشمه، افزود: قیمت من پایین نیست و روز به روز در این ۵۰ سال عمر فوتبالی ام زحمت کشیده ام.

وی با بیان این که بازیکنان ما در این فصل خوب کار کرده اند، گفت: بازیکنان تیم در بسیاری از دیدارها به دلیل کم تجربگی نتیجه را از دست دادند.

سرمربی تیم مس سرچشمه افزود: امکانات تیم در سرچشمه بسیار خوب بود و هیچ کمبودی وجود نداشت.

شرفی، اظهار داشت: در دور رفت این رقابت ها تیم مس کرمان را شکست داده ایم و در دور برگشت نیز این کار را تکرار خواهیم کرد و از هیچ تیمی حساب نمی بریم.

وی ادامه داد: آبروی کادر فنی تیم مس سرچشمه با سقوط این تیم به دسته پایین تر ریخته شد و بازیکنان باید در ادامه برای حفظ آبروی خود در این تیم تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم مس سرچشمه و مس کرمان در شهرآورد این استان فردا جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.ک/۲

۷۴۴۳/۸۱۵۴/۲۶۲۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۱۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.