سرمربی ولز: اسپید همیشه در قلب ما خواهد بود

۰۸م آذر ،

57-84.jpg

کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز در اولین سالگرد درگذشت «گری اسپید» سرمربی سابق ولز گفت: او همیشه در قلب ما خواهد بود و هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که فوتبال ولز آماده برگزاری مراسم سالگرد درگذشت سرمربی سابق خود است، کریس کولمن فقدان اسپید یار همیشگی خودش را اتفاق باور نکردنی در طول زندگی شخصی‌اش دانست.

گری اسپید، هافبک سابق شفیلد یونایتد، بولتون، نیوکاسل، اورتون، لیدز و تیم ملی ولز سال قبل به سبب خودکشی درگذشت.

اسپید قبل از خودکشی در پنج بازی خود با تیم ملی ولز به چهار پیروزی دست پیدا کرده بود و پس از این اتفاق کریس کولمن جانشین وی شد و هدایت تیم ملی ولز را بر عهده گرفت.

کولمن روز قبل در این‌باره گفت: فوتبال را فراموش کنید. گری مرد بزرگی بود و از طبقه متفاوت. بسیار خوشبختم که با او آشنا بودم. واقعا فقدان او را حس می‌کنم. همیشه او در قلبم خواهد بود. باور نمی‌کنم که یک سال از آن اتفاق قبل است. می‌دانم که کریسمس برای خانواده‌اش سخت خواهد بود. ما همیشه کنار خانواده او خواهیم بود.

ولز پس از درگذشت «گری اسپید» فقط یک پیروزی به دست آورده است و هنوز بازیکنان ولز نتوانسته‌اند شوک حاصل از درگذشت سرمربی جوانشان را باور کنند. ولز ماه قبل در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ برابر اسکاتلند شکست خورد تا شرایطش برای صعود از گروه خود به مشکل بخورد.

فدراسیون فوتبال ولز نیز روز قبل با انتشار یافتن بیانیه‌ای در این‌باره گفت: ما نه تنها سرمربی تیم ملی‌مان را، بلکه یک دوست و یار همیشگی را از دست دادیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.