سروی: تنها یک تیم ملی تکواندو بانوان داریم/ تیم کاملی به مسابقات جهانی اعزام نمی شود

۲۱م اسفند ،

نائب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: برای مسابقات مهم سال آینده تیم ملی تنها یک تیم ملی بانوان آماده می گردد.

زهرا سروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: برای مسابقات همبستگی اسلامی و رقابت های جهانی سال آینده تنها یک تیم ملی در بخش بانوان داریم که به هر دو رقابت اعزام می گردد.
وی با بیان اینکه پیکارهای تکواندو در مسابقات کشورهای اسلامی در ۶ وزن برگزار می گردد، گفت: هنوز اوزان اعزامی به این مسابقات مشخص نیست اما برای مسابقات جهانی نیز مانند دوره های قبل تیم کاملی از بانوان شرکت نخواهد کرد.
سروی در خصوص برگزاری مسابقات گزینشی تیم ملی افزود: هنوز تاریخ دقیق مرحله سوم مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان مشخص نشده اما هفته آینده این مسابقات برگزار می گردد و تقریبا اوزان و ترکیب تیم اعزامی مشخص خواهد شد. هم اکنون ۱۹ بازیکن در اردوی تیم ملی بانوان حضور دارند که از مسابقه قبلی گزینشی انتخاب شده اند.
وی گفت: برای تیم ملی بانوان قبل از حضور در پیکارهای اصلی برنامه تدارکاتی خارجی در نظر داریم که سال آینده اجرایی داده می گردد.
نائب رییس فدراسیون تکواندو در مورد قطع همکاری مربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان تصریح کرد: از موضوع قهر زهرا شهباز نژاد مربی تیم ملی ناشنوایان بی خبرم و در مورد انتخاب کادر فنی این تیم هم باید از کمیته فنی سوال کنید اما وی از کادر فنی حذف نشده بود و خودش تمایل به همکاری با این تیم را نداشت.
سروی ادامه داد: انتخاب دستیاران تیم های ملی تکواندو بانوان با تصمیم مجموع عوامل فدراسیون و سرمربی در کمیته فنی انجام می گردد.
وی در خصوص اعزام ناظران برای برگزاری آزمون های بانوان به شهرهای مختلف گفت: برای انتخاب ناظران آزمون های بانوان در همه شهرها کمیته آزمون با هماهنگی من اقدام می کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.