سرکرده القاعده خواستار کمک به تروریستهای سوریه شد

سرکرده القاعده خواستار کمک به تروریستهای سوریه شد

جام جم آنلاین: سرکرده شبکه تروریستی القاعده در یک نوار صوتی رسما کمک به مخالفان سوری برای تشدید خشونتها در این کشور را خواستار شد.

 به گزارش رویترز، ایمن الظواهری سرکرده القاعده به مناسبت سالروز حملات ۱۱ سپتامبر با سخنرانی در یک نوار صوتی که در اینترنت پخش شد مسلمانان را به خشونت در سوریه تشویق کرد.

وی که عناصر آن طی ماه های گذشته انفجارهای خونینی را در سوریه مرتکب شده اند برای نخستین بار و به طور رسمی از مسلمانان جهان خواست که به مخالفان سوری برای تشدید خشونتها در این کشور کمک کنند.

الظواهری در تلاش برای توجیه اقدامات خشونت آمیز و جنگ طلبانه گروه تحت فرمان خود که از اسلام برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتش سوء استفاده می کند، مدعی شد: سرنگونی بشار اسد در سوریه، القاعده را به هدف نهایی خود یعنی شکست اسرائیل نزدیک تر خواهد کرد.

تشویق الظواهری به تشدید خشونتها در سوریه در حالی مطرح می شود که پیش از این مقامات سوریه بارها از دست داشتن القاعده در حملات تروریستی ماه های اخیر این کشور خبر داده اند.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عقاب:

    وهابی ها تروریست هستند آنها فقط منافع دشمنان اسلام را تامین میکنند کشتار شیعیان جهان به دست همین وهابی های خون خوار صورت میگیرد آنها همان دشمنان پیامبر و امامان ما هستند و باید نابود شوند آنها همان مشرکان زمان پیامبر هستند خداوند آنها را در آتش دوزخ بیفکند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.