سرکرده قاچاقچیان با رشوه های ۲۰ میلیونی امید به رهایی داشت

۱۱م دیماه ،

سرکرده یکی از باندهای قاچاق به نام ح-و که طی یک عملیاتی دستگیر شده بود پس از شناسایی توسط ماموران با پیشنهاد رشوه ۲۰ میلیونی امید به رهایی داشت.

فرمانده دریابانی بوشهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،در تشریح خبر فوق گفت: عوامل دریابانی بوشهر با تلاش های مضاعف خود در راستای مقابله با قاچاقچیان می کوشند تا از خروج هرگونه منابع ملی،از کشورمان جلوگیری نمایند.
سرهنگ لشکری در ادامه اظهار داشت: ماموران در حین رصد مرزهای آبی کشور و کنترل آن در شب قبل توانستند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را که از مبدا دیر به مقصد نامعلومی را ترک کرده بود شناسایی کنند که با تلاش ماموران دریابانی این شناور توقیف گشت.
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: پس از توقیف شناور ماموران در بازرسی از شناور توانستند ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که به شکل ماهرانه ای در مخزن هایی در بدنه شناور جاسازی شده بود کشف و ضبط نمایند،که ارزش تقریبی آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد و در نهایت در این خصوص ۷ متهم دستگیر شدند.
لازم به ذکر است پس از شناسایی متهمان یکی از آنان به نام ح-و که یکی از سرکرده های باندهای  قاچاق بود،برای خلاصی از بند ماموران به آنان پیشنهاد رشوه ۲۰ میلیون ریالی را می کند که ماموران دریابانی بوشهر ضمن رد رشوه آن را ضمیمه پرونده کرده و به پایگاه انتقال می دهند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.