سعید راد برای ایفای نقش سردار فلاحی به چمران حاتمی کیا پیوست

شنبه, ۲۷ خرداد ساعت ۱۲:۲۵ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۶۷

+ ۵

(۶۴+)(۵-) به گزارش شبکه ایران پیش تولید پروژه سینمایی «چ مثل چمران» در حالی همچنان ادامه دارد که به تازگی سعید راد هم به تیم بازیگران فیلم پیوسته است. گویا سعید راد بنا است در این فیلم در نقش سردار  شهید ولی ا.. فلاحی ایفای نقش کند. شباهت زیاد مابین سعید راد و سردار فلاحی اصلی ترین دلیل انتخاب وی برای این نقش بوده است. این پروژه از اواسط تیرماه به تهیه کنندگی مهدی کریمی و همکاری بنیاد فارابی آغاز خواهد شد. پیش از این مریلا زارعی و اسماعیل سلطانیان هم به عنوان بازیگر با این پروژه قرارداد بسته بودند ضمن اینکه فریبرز عرب نیا هم بنا است ایفاگر نقش شهید چمران باشد.

سعید راد در گفتگو با سینما پرس درباره تداخل فیلم های چمران با دست تنهای کیمیایی گفت: دست تنها بعد از چمران فیلمبرداری می شود و زمان فیلمبرداری این دو فیلم تداخلی با هم ندارند.

همچنین مهدی کریمی تهیه‌کننده تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا درباره برخی گمانه‌زنی‌ها درباره طولانی شدن روند تولید این پروژهبه مهر گفت: تمام تلاش گروه تولید این است که فیلمبرداری طبق برنامه‌ریزی پیش بروند و فیلم برای نمایش در سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه‌سینما-سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.