سعیدی‌پور: ˝حوض نقاشی˝ رکورد فروش سینما آزادی را می‌شکند

مدیر سینما آزادی تاکید کرد با استقبال بی‌نظیر مردم، فیلم ˝حوض نقاشی˝ رکورد سینما آزادی را می‌شکند.

به گزارش هنرآنلاین، رضا سعیدی‌پور ضمن بیان این مطلب گفت: استقبال از پیش فروش بلیت فیلم “حوض نقاشی” ساخته مازیار میری آنقدر بی‌نظیر بوده که به طور قطع این فیلم رکورد فروش در سینما آزادی را خواهد شکست. پیش‌بینی من این است که فروش روز اول فیلم “حوض نقاشی” در سینما آزادی به حدی است که مادر سینما آزادی رکورد بزنیم. هیچگاه سینما آزادی در بدو آغاز اکران یک فیلم با چنین حجم پیش فروش بلیط مواجه نشده است.

سعیدی پور افزود: اگر به پایگاه اینترنتی اینترنتی سینما آزادی مراجعه کنید متوجه خواهد شد که فاصله بلیطهای پیش فروش شده فیلم “حوض نقاشی” با فیلمهای دیگر بسیار بسیار است. استقبال مردم از پیش فروش فیلم حوض نقاشی برای خود ما هم غیر منتظره بود.

مدیر سینما آزادی استقبال از فیلم “حوض نقاشی” را در سینما آزادی از طریق پیش فروش بلیت‌های این فیلم یک استقبال استثنایی خواند و تصریح کرد: حتی فیلم‌هایی همچون “ورود آقایان ممنوع” و “جدایی نادر از سیمین” نیز با چنین استقبالی مواجه نشده بودند. آنها در هفته اول اکران خود با چنین استقبالی مواجه نشدند بلکه در هفته‌های بعد بود که با استقبال بسیار خوب تماشاگران مواجه شدند، اما فیلم “حوض نقاشی” در همان روزهای اول خود با چنین استقبال فوق العاده‌ای مواجه شده است.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.