سفیر ایران در بیروت بر ضرورت حفظ وحدت در لبنان تاکید کرد

۱۴فروردین۱۳،

فیصل داوود، دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان با حضور در سفارت ایران در بیروت با غضنفر رکن‌آبادی، سفیر کشورمان دیدار و دربارهٔ تحولات منطقه و روابط دو جانبه گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان در این دیدار با حساس دانستن شرایط کنونی منطقه اظهار کرد: هدف اصلی توطئه دشمنان در منطقه و به ویژه بحران سوریه تضعیف مقاومت سوریه در برابر رژیم صهیونیستی و تامین امنیت آن رژیم است.

وی با تمجید نقش بارز ایران در راستای تقویت وحدت میان ملت‌های منطقه و تقویت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی گفت: ایستادگی در کنار ایران در مقابله با آن رژیم و در خط مقاومت سبب افتخار دروزی‌های لبنان است.

به گزارش ایسنا، عضنفر رکن‌آبادی سفیر کشورمان در لبنان نیز با تشریح آخرین تحولات در سوریه خاطرنشان کرد: بعضی طرف‌های خارجی که تشدیدکننده بحران در سوریه بودند اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که سوریه جز راه‌حل سیاسی راه‌حل دیگری ندارد و از این رو اقدام به تدوین سیاست‌های خود براساس این نگرش تازه کرده‌اند. اما در مقابل عده‌ای همچنان بر تحلیل‌های اشتباه خود اصرار می‌کنند و تلاش دارند براساس تحلیل‌های قبل و اشتباه خود تاکتیک‌های سیاسی را طراحی و اجرا کنند.

وی با اشاره به تحولات اخیر در صحنه داخلی لبنان نیز بر ضرورت حفظ وحدت و ثبات در لبنان تاکید و ابزار امیدواری کرد به زودی شاهد روی کار آمدن دولت تازه با توافق همه جریان‌های مختلف سیاسی در این کشور باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.