سلام ما را iبه “نورعلی” برسان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

مهدی بختیاری در وبلاگ مرصاد نوشت:آدمهای عجیبی هستن این سپاهی‌های قدیمی! خصوصا این اشخاصی که تو تیپ‌های نورعلی شوشتری بودند.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز،آدمهای عجیبی هستن این سپاهی‌های قدیمی! خصوصا این اشخاصی که تو تیپ‌های نورعلی شوشتری بودند.

نورعلی شوشتری سه سال پیش، ۲۶ مهر ۸۸ بود که در یک عملیات انتحاری در منطقه پیشین سیستان در حالی شهید شد که در کنار مردم و قبایل بلوچ بود.

سردار شهید نورعلی شوشتری

 حالا سه سال بعد، یکی دیگه از همین «مرد»های سپاه که عمری را در همین منطقه سیستان و بلوچستان در مقابله با اشرار و تروریستها در کنار نورعلی شوشتری و سردار شهید محمدزاده گذرانده بود، iبه همرزمانش پیوست.

سردار شهید رجبعلی محمدزاده

سردار حبیب الله لکزایی جانشین فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان (سپاه سلمان)  رو چند ماه پیش تو یکی از همایش های سپاه در تهران دیدم.

وسط همایش ازش خواستم تا برای مصاحبه لطف کنه و از سالن بیاد خارج، بی درنگ قبول نمود و منم چنتایی سوال درباره مسایل جنوب شرق ازش پرسیدم.

امروز که خبر شهادتش رو یکی از دوستان iبهم داد، جا خوردم.

سردار شهید حبیب الله لکزایی

البته همون روز هم احساس نمودم که حال چندان مساعدی نداره ولی اینکه امشب (۲۵ مهر ۹۱) در شب شهادت فرمانده اش iبه او پیوسته، iبه نظرم قابل توجه اومد. کاش سلام ما را هم iبه نورعلی برساند…

این نسل iبه نظر من دوست داشتنی ترین نسل سپاهند؛ پیرمردهایی که بیشتر از صد جوان کارآیی دارند و انگیزه.

پسر این سردار شهید هم iبه دست گروهک ریگی iبه شهادت رسید، گروهکی که فرمانده دوست داشتنی شهید لکزایی یعنی نورعلی شوشتری را هم سه سال پیش از ما گرفت.

اگر می خواهید از اینها بیشتر بدانید، سراغشان را از مردم سیستان و بلوچستان بگیرید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.