سلیمان با موساد ضد ایران همکاری می کرد

دوشنبه ۲ مرداد – ۰۱:۵۹:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

یک نشریه آمریکایی از همکاری رییس سابق دستگاه اطلاعات مصر با موساد و همچنین دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و عربستان ضد جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، مجله “فارن پالسی” در گزارشی فاش کرد: “عمرسلیمان” با موساد اسرائیل و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و دستگاه اطلاعات سعودی ضد نظام جمهوری اسلامی ایران همکاری می کرد.”استفان کوک” کارشناس امور مصر در شورای روابط خارجی آمریکا در این گزارش می افزاید: عمرسلیمان جمهوری اسلامی ایران را دشمن شماره یک خود می پنداشت.
هفته قبل خبر مرگ عمرسلیمان در آمریکا به صورت بسیار ابهام آمیز اعلام شد.
استفان کوک خاطرنشان کرد: عمرسلیمان به شدت با ایران دشمنی می ورزید، و او معتقد بود که مصر، باید با آمریکا و دیگر دوستان خود برای محاصره ایران در مشکلات همکاری کند.
کوک ادامه داد: هدف سلیمان این بود که دستگاه های اطلاعاتی مصر ، آمریکا، عربستان سعودی و رژیم اسرائیل در برنامه ای محرمانه برای ایجاد بی ثباتی در ایران تلاش کنند.
کوک تأکید کرد: “با عمرسلیمان در دفترش در ساختمان اطلاعات عمومی دیداری یک ساعته در خصوص سیاست خارجی داشتم .. سلیمان با خشم بسیار شدید از ایران و سوریه سخن گفت، و این دو کشور را مسئول شکست توافق حماس و فتح دانست”. 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۳۱۳۵۹۲۳۳۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.