سناریوی انزوای سیاسی ایران یک طرح بی اساسی و پوشالی است

۱۷ شهریور – ۰۲:۰۶:۵۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

حجت الاسلام نظری در مراسم معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساری:

بزرگنمایی:  

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: تحریم نظام های سلطه و استکباری علیه ایران اسلامی، برای نابودی و تضعیف انقلاب اسلامی صورت می گیرد و فناوری هسته ای بهانه ای بیش نیست.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، حجت الاسلام والمسلمین مختار نظری در مراسم معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری افزود: آنچه مسلم است این است که تحریم ها به برکت رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت و استقامت اقتصادی امت بپاخاسته و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی راهی از پیش نخواهد برد و شکست تلخی را تجربه خواهد کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به نقش ایران اسلامی در بیداری اسلامی منطقه و جهان، اظهار داشت: نقش آفرینی و الگوبخشی انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی منطقه و جهان، استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را سخت متوحش و متزلزل ساخته است و اقدامات ترویستی در سوریه که توسط بیگانگان و عوامل استکباری صورت می گیرد در حقیقیت به منظور مقابله با گسترش انقلاب اسلامی در جهان انجام می شود.
حجت الاسلام والمسلمین نظری با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران به میزبانی جمهوری اسلامی ایران، تبلیغات دامنه دار و جنگ روانی نظام های استکباری علیه این اجلاس را با شکست مواجه ساخت.
وی افزود: اجلاس تهران، سناریوی انزوای سیاسی ایران اسلامی را یک طرح بی اساسی و پوشالی معرفی نمود.
لازم به ذکر است: در این مراسم که سرهنگ پاسدار عظیم وریجی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری و معاونین، مسئولین و فرماندهان حوزه ها و کارکنان رسمی و وظیفه این ناحیه و تنی چند از مسئولین شهرستان ساری حضور داشتند، ضمن تجلیل از تلاش های خستگی ناپذیر و صادقانه حجت الاسلام ابوالحسن بریمانی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری، حجت الاسلام محمد تقی خلیل نژاد به عنوان مسئول جدید این نمایندگی معرفی شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۷۱۴۰۶۵۹۷۷۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.