سهم “پارس جنوبی” در تولید گاز کشور به ۷۰ درصد می‌رسد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش مهم این مجتمع در تولید گاز و سبد انرژی کشور گفت: با راه اندازی پالایشگاه‌های تازه سهم مجتمع در تولید گاز کشور به ۷۰ درصد می‌رسد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسعود حسنی در جمع کارآموزان تازه الاستخدام مجتمع در سالن اجتماعات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار نفر در مجتمع مشغول به کار می باشند که با راه اندازی پالایشگاههای تازه این جمعیت به ۲۴ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه SPGC یک شرکت استراتژی محور است اظهار داشت: همه بایستی در راستای این استراتژی حرکت نمایند و این فرهنگ بایستی در شرکت نهادینه شود.
 
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی  در ادامه پیشنهاد هایی به کارآموزان نمود و بر رعایت مسائل اخلاقی و ارزشها، رعایت نظم، سلسله مراتب اداری، حضور فیزیکی پر رنگ، احترام به پیشکسوتان، تعلق خاطر سازمانی و شاکر بودن تاکید نمود.

علی اسدی مسئول آموزش بدو استخدام مجتمع نیز ضمن تشکر از مدیر عامل، مدیران پالایشگاهها و مسئولین، گزارش ممتاز به نقل ازی از فرایند پیچیده و دشوار آموزش بدو استخدام در مرکز ره آوران فنون پتروشیمی ماهشهر، جهاد دانشگاهی استان فارس و جهاد دانشگاهی اصفهان به حضار ارائه نمود.

خاطر نشان می گردد، مراسم ورود کارآموزان تازه الاستخدام مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیر عامل، مدیران پالایشگاهها، مسئولین و کارآموزان مرکز ماهشهر و اصفهان در سالن اجتماعات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.