سه انیمیشن سینمایی در نوروز

۲۸م اسفند ،

شبکه پویا به مناسبت نوروز ۹۲ سه انیمیشن سینمایی با عنوانهای «نگین هفت دریا»،« کدو قل قل زن» و «مینا و پلنگ » را به روی آنتن می برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی  انیمیشن «نگین هفت دریا» به کارگردانی عباس محبی روز دوشنبه ۵ فروردین به مدت ۸۵ دقیقه ساعت ۲۰ پخش می شود؛ نگین هفت دریا جزیره ای از زمرد سبز است که مرکز ثقل جهان به شمار می رود ، خورشید از آنجا طلوع ودر همانجا غروب می کند. نویسنده گی «نگین هفت دریا» را مهدی ابو هاشم  بر عهده داشته و داود مقدمی طراح شخصیت این انیمیشن است .
انیمیشن سینمایی « کدو قل قل زن» نیز روز چهارشنبه ۱۴ فروردین ساعت ۲۰ به کارگردانی احمد عربانی به روی آنتن پویا می رود. این انیمیشن با تکنیک دو بعدی در ۴۵ دقیقه ساخته شده است و نویسندگی آن را منوچهر احترامی برعهده داشته است.
«مینا و پلنگ » انیمیشن سینمایی دیگر شبکه پویا روز جمعه ۱۶ فروردین ساعت ۲۰ به کارگردانی محمد کوچکی در ۸۵ دقیقه پخش می شود وداستان آن دربارهٔ  مینا دختری پنج ـ شش ساله است که در روستای کندلوس به همراه مادربزرگش (ماجان) زندگی می‌کند. مادر مینا از دنیا رفته و پدرش هم به بیماری دچار شده که در روستای بالایی در حال درمان شدن است. مادربزرگ هر روز برای جمع‌آوری گیاهان دارویی به جنگل می‌رود. یک روز مینا بدون اطلاع قبلی به دنبال مادربزرگ به جنگل می‌رود و با توله پلنگی آشنا می‌شود…
گفتنی است؛ نویسنده این انیمیشن فهیمه  کیوان است. /ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.