سه مجموعه شعر از علوی‌فرد منتشر می‌شود

یحیی علوی فرد، شاعر، طنزپرداز و روزنامه‌نگار درباره آثار تازه‌اش در حوزه شعر به خبرنگار مهر گفت: چند مجموعه در حوزه شعر خردسال آماده چاپ دارم که یکی از آنها با عنوان «مورچه‌های لواشکی» به زودی از سوی موسسه انتشاراتی امیرکبیر راهی بازار می‌شود.

وی افزود: این کتاب شامل ۱۰ شعر برای خردسالان است. عنوان آن هم برگرفته از یکی از شعرهای کتاب است و داستان کودکی است که هر مورچه‌ای را که در جایی از خانه می‌بیند، با زاویه دید خاصی مورچه را نگاه می‌کند و با او درباره موضوعی که در ذهن دارد، حرف می‌زند.

این شاعر درباره مجموعه شعر دیگرش گفت: کتابی با عنوان «دوست دارم عکاس باشم» نیز آماده چاپ دارم که موضوع آن تجربه‌های یک خردسال از عکاسی محیط اطرافش با استفاده از تلفن همراه پدرش است. این عکس‌ها عموماً نصفه و نیمه و نپخته است ولی او چیز دیگری از عکس‌ها برداشت می‌کند نه آنگونه که ما می‌بینیم.

وی همچنین از انتشار یک مجموعه شعر دیگرش با عنوان «تو هم خودت درختی» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کتاب هم درباره رابطه انسان با درخت است و در آن از زاویه دید یک خردسال به این موجود زنده و مهم و تاثیرگذار در طبیعت، نگاه شده است.

به گفته علوی فرد دو کتاب اخیر نیز مجوز نشرشان را دریافت کرده‌اند و به زودی از سوی انتشارات سوره مهر چاپ می‌شوند.

فصل‌ها زیبایند، بهار ماندنی، نوآوری این است، بیا ببین، شهر پرنده‌ها، خدا کند همیشه جنگ باشد، محمد دوباره می‌آید، روزی پرستویی، مثل عروسک‌ها و گرگ و میش از جمله مجموعه شعرهای منتشر شده از یحیی علوی فرد است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.