سوال از رئیس جمهور نباید به مناظره میان مسئولین تبدیل شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

دبیر کل اتحادیه سوم تشکل‌های دانشگاه آزاد با بیان اینکه سوال حق مجلس است، گفت: امیدواریم سوال از رئیس جمهور براساس مصالح مردم صورت گیرد، تا به مناظره‌‌ای میان مسئولان تبدیل نشود.

احسان عباسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به طرح مجلس برای سوال از رئیس جمهور اظهار داشت: یکی از وظایفی که در قانون اساسی برای مجلس پیش بینی شده است سوال از رئیس جمهور است پس می‌توان گفت این حق طبیعی قوه مقننه است تا طبق قانون از رئیس قوه مجریه سوال در زمینه های مختلف بپرسد.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئولان اختلاف‌های سلیقه‌ای خود را به زندگی مردم نکشانند، تصریح نمود: امیدواریم سوال از رئیس جمهور براساس مصالح مردم صورت گیرد تا به مناظره‌‌ای میان مسئولان تبدیل نشود.

دبیر کل سوم اتحادیه سوم دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه هم اکنون وضعیت اقتصادی و معیشت مردم اهم مسائل کشور است، خاطرنشان نمود: مجلس و دولت هردو وظیفه دارند که طبق قانون عمل نموده و از مسیر صحیح خود خارج نشوند، لذا مجلس به منظور اصلاح امور حق دارد که به دولت تذکر دهد و نباید آن را عاملی برای ایجاد حساسیت در جامعه قلمداد نمود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.