سوداگران مسکن به زودی پشیمان می‌شوند

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک معتقد است: در پی توافقات ایران با کشورهای ۱+۵ شاهد رونق اقتصادی درکشور خواهیم بود و نتیجه آن کاهش قیمت مسکن است که از ماه‌های اخیر روند کاهشی و ثبات به خود گرفته است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) مصطفی قلی خسروی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به مثبت بودن مذاکرات صورت گرفته در ژنو، بازار اقتصادی کشور را مثبت پیش‌بینی و اظهار کرد: سال آینده شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.

وی افزود: کسانی که تاکنون خانه‌های خود را خالی نگه داشتند و منتظر افزایش قیمت‌ها و سودهای کلان بودند در آینده نه چندان دور پشیمان می‌شوند و متوجه اشتباه اقتصادی خود خواهند شد چرا که قیمت‌ها به ثبات نزدیک می‌شود.

قلی‌خسروی تصریح کرد: فعالیت ۱۰۰ روزه دولت برنامه‌های اقتصادی کشور را نمایان کرد.

به گفته رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک اشخاصی که در نوسانات بازار اقتصادی به ویژه مسکن از آب گل آلود ماهی می‌گرفتند اکنون با روشن شدن وضعیت اقتصادی کشور دیگر جایی برای مانور ندارند و به زودی بازار اقتصادی به ویژه مسکن با آرامش همراه می‌شود.

وی معتقد است: طی دو – سه هفته آینده تاثیرات مثبت مذاکرات و بهبود شرایط بازار مسکن مشخص می‌شود و از سال ۹۳ بازار اقتصاد و مسکن بدون مشکل شکوفا خواهد شد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.