سود یک درصدی شرکت های لبنی و عدم کاهش قیمت شیر توسط دامداران


سود یک درصدی شرکت های لبنی و عدم کاهش قیمت شیر توسط دامداران

۱۳:۴۸ (یکشنبه ۱۵ مرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

عضو انجمن تولید کنندگان فراورده های لبنی گفت: حاشیه سود بسیاری از شرکت های لبنی بسیار پایین و معادل ۱٫۲ درصد است و این صنعت در نقطه سر به سر فعالیت می کند .

محمد فربد  با اشاره به حاشیه سود پایین صنعت فرآورده های لبنی خاطرنشان کرد: برخی از شرکت های لبنی در روزهای اخیر ماکزیمم سودشان ۱٫۲ درصد بوده است و صنعت در نقطه سر به سر حرکت می کند .
وی اضافه کرد: صنعت فرآورده های لبنی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و نابسامانی در سیاست گذاری ها در ماههای گذشته به مشکل های این صنعت افزوده است .
فربد درخصوص تامین نهاده های تولید گفت: تامین نهاده های تولید به میزان کافی انجام نشد و به همین دلیل دامداران قادر به کاهش قیمت شیر نشدند .
عضو انجمن تولید کنندگان فراورده های لبنی اظهار کرد: راهکار خروج از شرایط تشدید تحریم ها آزادسازی اقتصادی و خروج دولت از چرخه فعالیت های اقتصادی است بدین معنا که هرچه دولت دخالت کمتری در اقتصاد داشته باشد بخش خصوصی واقعی شرایط مناسب تری برای پیش بینی راهکارهای خروج از شرایط کنونی اقتصاد ایران خواهد داشت .
وی افزود: مردم به هر حال راهکاری برای خروج از بن بست اقتصادی خواهند یافت اما در این شرایط بخش خصوصی باید قدرت عمل بیشتری برای فعالیت داشته باشد .

.

.

.

.

.

.

.

.

پانا


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.