سود ۲٫۵ میلیارد دلاری هواوی در ۲۰۱۲

۳۰م دیماه ،

 

کمپانی چینی هواوی امروز در اعلام گزارش مالی سال ۲۰۱۲ خود، اعداد و ارقام جالب و قابل توجهی را اعلام کرد. این شرکت در سال قبل میلادی درآمدی بالغ بر ۳۵٫۴ میلیارد دلار داشته است که از این رهگذر سود ۲٫۴۸ میلیارد دلاری را عاید خود کرده است. و این اعداد به خوبی نشان دهنده رشد چمشگیر آن نسبت به سال ۲۰۱۱ می باشند. 
 
 
به گزارش نارنجی به نقل از انگجت کتی منگ مدیر امور مالی هواوی و دختر موسس آن می گوید «علی رغم درآمد خوب، هنوز ضریب نفوذ اسمارت فون های ما بسیار پایین است و جای رشد بسیار بسیاری برای هواوی وجود دارد.» وی همچنین می افزاید که بعضی مباحث کوچک امنیت و اطمینانی که در آمریکا پیش آمده به زودی حل می شوند و نمی توانند مانعی برای رشد آنها باشند. 
 
به نظر می رسد که تجارت بین المللی این شرکت چینی به خوبی دوران رشد قبل از بلوغ خود را طی می کند. زیرا بیش از ۶۶ درصد درآمد سال ۲۰۱۲ این شرکت از دیگر نقاط دنیا به جز چین بوده است. این روزها هواوی بیش از هر زمان دیگر در نمایشگاه های مهم بین المللی (مانند CES 2013 ) ظاهر شده و به خوبی قدرت خود را به رخ دیگر رقبا می کشد. و بدون شکل در MWC امسال هم سهم بسیار بیشتری خواهد داشت. به گمانم باید منتظر خبرهای هشت هسته ای این تولید کننده قدر اسمارت فون و فبلت باشیم.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.