سوزان ساراندون مادر مرلین مونرو خواهد شد!

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

su2j2lddd

سوزان ساراندون قراردادی را امضا کرده است که به موجب آن نقش مادر مرلین مونرو را در مینی سریالی درباره زندگی این هنرپیشه معروف بازی می‌کند.

این فیلم بر اساس کتابی از رندی تارا بورلی با عنوان «اسرار زندگی مریلین مونرو» ساخته شده است و در واقع یک مینی سریال چهار ساعته است که با عنوان «مریلین» پخش خواهد شد. فیلم به جای پرداختن به زندگی هنری مریلین مونرو بیشتر به روابط او با مادرش، گلدی مورتنسون که از بیماری روحی رنج می برد،‌ اختصاص دارد.

در این سریال گلدی در حالی نشان داده می‌شود که از بیماری پارانویای اسکیزوفرنی رنج می برد. این بیماری در او محصول مادری است که خود نیز مبتلا به بیماری روانی بوده و خودکشی کرده است و همچنین پدری که او نیز به دلیل سفیلیس جان خود را از دست داده بوده است. زندگی در چنین شرایطی موجب شده بوده است مادر مریلین مونرو نیز دچار مشکلات عدیده روانی شود و سخت گیری بیش از حدی نسبت به بچه هایش داشته باشد.مریلین مونرو نیز تحت همین وضعیت دوبار ازدواج می‌کند و هر دو ازدواج او منجر به شکست می‌شود. او در نهایت متوجه می‌شود بدون تکیه بر هیچ مردی می تواند به زندگی خود ادامه دهد و علاوه بر آن تبدیل به صدای یک عصر شود.

البته او هنوز هم بیش از هر چیزی می خواست مادر کسی و دختر کوچولوی کسی دیگر باشد، اما به هرحال این مریلین مونروی جدید، مونرویی شد که پیش از آن هرگز دیده نشده بود. هنرمندی که با اجراهای فوق العاده اش ماسکی به چهره می زد که حقیقت را می پوشاند. به هر صورت هرچند قرار است نقش مادر مونرو را سوزان ساراندون بازی کند اما هنوز کسی برای ایفای نقش خود مریلین مونرو مشخص نشده است.

اخبار جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.