سوغاتی رئالی‌ها به پلیس کاتالان در نیوکمپ

۱۰م اسفند ،

به گزارش فارس، رئال مادرید سه‌شنبه شب در نیوکمپ موفق شد با نتیجه ۳ بر یک بارسلونا را در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری شکست دهد تا فینالیست این مسابقات شود. هنگامی که بازیکنان پس از مسابقه و قبل از حرکت به سمت فرودگاه بارسلونا در حال شادی و دوش گرفتن در رختکن خود بودند، «موسوس دسکادرا» (پلیس منطقه‌ای کاتالان) بی‌صبرانه پشت در منتظر بود تا از بازیکنان پیراهن‌هایشان را که با آنها به پیروزی ۳ بر یک دست یافتند، طلب کند.

این گروه که مسئولیت اسکورت تیم رئال و تأمین امنیت آنها را بر عهده داشت، از بازیکنان طلب سوغاتی کردند. این گروه از اشخاص پلیس بدون در نظر گرفتن وفاداری به باشگاه منطقه خود تمجیدشان را از شاگردان مورینیو اعلام کردند و به قهرمانان نیوکمپ تبریک گفتند.

جشن شادی رئالی‌ها به محض دمیدن داور در سوت خود به نشانه پایان بازی آغاز شد، اما هنگام رسیدن بازیکنان به رختکن شور بیشتری پیدا کرد.

واکنش ابتدایی بازیکنان در پایان این مسابقه ارسال پیغام به گوشه ورزشگاه بود که ۵۰۰ نفر از هواداران رئال مادرید از آن نقطه نظاره‌گر بازی بودند. آنها در رختکن به ژوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌اش تبریک گفتند.

برخی اظهار داشتند که نیوکمپ به سنگ شانس تبدیل شده و رئال در این ورشگاه عالی بازی می‌کند. برگزاری بازی فینال در این ورزشگاه فکر بدی نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.