سیاست‌های خود را همواره با مصالح نظام پایه‌گذاری کرده‌ایم

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: تشکل‌های دانشجویی مواضع خود را براساس آرمان‌های امام خمینی (ره) استوار ساخته‌ و برنامه‌های خود را در اتاق‌های فکر و بر اساس مصالح نظام جمهوری اسلامی سیاست‌‌گذاری می‌کنند.

محمد حسینی معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره صحبت‌های کامران دانشجو در دیدار با دانشجویان مبنی بر اینکه برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی نیازمند بازنگری است، اظهارداشت: تشکل‌های دانشجویی مستقل بوده و مواضع خود را براساس آرمان‌های والای امام خمینی (ره) استوار ساخته‌اند و برنامه‌های خود را در اتاق‌های فکر و بر اساس مصالح نظام جمهوری اسلامی سیاست‌‌گذاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه آرمان‌ها و اهداف تشکل‌های دانشجویی مشخص بوده و اجازه دخالت سایر دستگاه ها را در امور داخلی خود نخواهند داد، تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی حامیان قسم خورده مردم و انقلاب هستند و هیچگاه از مواضع به حق خود کوتاه نمی‌آیند.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در پایان یادآور شد: در مواضع انتقادی خود نسبت عملکرد دستگاه‌های اجرایی مصمم هستیم و علاوه بر آن همواره سعی داشته ایم که انتقادهایمان سازنده بوده در راستای منافع نظام و انقلاب اسلامی باشد، لذا جنبش دانشجویی مستقل بوده و ذره‌ای از مواضع خود عقب نشینی نخواهد کرد.
انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.