سیاست حذف مخالفان ادامه دارد/ حمله به حوزه النور در المحرق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الوفاق، “مجید میلاد” عضو شورای مرکزی جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین با اشاره به تایید حکم لغو عضویت پنج نفر از اعضای شوراهای شهرداری گفت: این یک تصمیم سیاسی و با دستور مستقیم وزیر امور شهرداری ها انجام گرفته است.

وی بیان کرد: دلایلی که با استناد به آنها این پنج نفر برکنار شده اند عبارتند از تجمع اعتراض آمیز در برابر وزارت شهرداری ها به خاطر قتل شهروندان و درخواست از دبیر کل سازمان ملل برای نجات مردم بحرین از سرکوبهای رژیم.

میلاد تاکید کرد: وزیر امور شهرداری بیشتر مستحق مجازات است.برکناری پنج نفر از اعضای شورای شهرداری ها در راستای نقض آزادی بیان است آیا کسی که دیدگاهی مغایر با رژیم دارد باید روزی اش قطع شود؟

وی ضمن توصیه به کسانی که قصد جانشینی این پنج نفر را دارند افزود: به طور حتم مردم با افرادی که منتخب آنها نباشند برخورد منفی خواهند داشت.

“عبدالله الشملاوی” وکیل مدافع پنج عضو برکنار شده شورای شهرداری ها نیز گفت: اصل بر حاکمیت مردم است و کسی جز مردم نمی تواند نماینده آنها را برکنار کند.

وی با اشاره به اعتراض علیه احکام دادگاه استیناف بیان کرد: لغو عضویت این افراد از شوراهای شهر در راستای نقض آزادی بیان است که این موضوع با قانون اساسی مغایرت دارد.

“صادق ربیع” از اعضای شوراهای شهرداری بحرین گفت: برکناری پنج عضو مذکور نادیده گرفتن اراده مردم است.

وی خاطرنشان کرد: دلیل این همه سکوت در برابر اقدامات رژیم و سلب ساده ترین حقوق مردم چیست؟ دلایل مطرح شده از سوی دادگاه مضحک است و این حکم مستقل نیست.

ربیع اظهار داشت: ما در برابر اقدامات رژیم ساکت نخواهیم ماند و در راستای رسوایی آن به ویژه جنایاتش در زمینه تخریب مساجد حرکت خواهیم کرد.

خبر دیگر اینکه شبه نظامیان وابسته به رژیم بحرین به حوزه “النور” در منطقه “المحرق” حمله کردند و محتویات آنرا تخریب کردند.

شایان ذکر است شبه نظامیان وابسته به رژیم قبلا نیز به خودروها و برخی اماکن تجاری با بمبهای آتشزا حمله کرده بودند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.