سید مرتضی مرادی در المپیک مدال خواهد گرفت

رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان گفت: ۱۳ مرداد روز باشکوهی برای استان اصفهان خواهد بود زیرا سهراب مرادی نماینده ورزش استان در المپیک مدال خوش رنگی کسب خواهد کرد.

سید مرتضی سیف زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: سهراب مرادی در حدود ۸ ماه تمرینات کشنده و طاقت فرسایی را برای کسب مدال المپیک انجام داد و حق ورزشکاری که این گونه تمرین می کند بدست آوردن مدال خوش رنگ المپیک است مدال آوری سهراب مرادی در روز ۱۳ مرداد و رقابت در دسته ۸۵ کیلوگرم دور از دسترس او نیست.

وی ادامه داد: سهراب مرادی سال باشکوهی را در رقابت های وزنه برداری آسیا داشت، ابتدا در جام باشگاه های آسیا و سپس در رقابت های آسیایی کره جنوبی ۶ مدال طلایی را بدست آورد و حالا باید در المپیک به مدال با ارزش دست پیدا کند.

سیف زاده در مورد اهدای هدیه به سهراب مرادی گفت: تمام ایران و استان از ورزشکار محبوب خود حمایت خواهند کرد و سهراب مرادی با درخشش در المپیک هدایای بسیار ارزنده ای را از مسئولان دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: سهراب مرادی اگر مدال المپیک را بدست بیاورد بهترین شرایط برای او در وزنه برداری ایران هموار می شود و هر طور شده باید مرادی در المپیک مدال بدست بیاورد چون پس از مدال آوری وزارت ورزش ، صندوق حمایت از ورزشکاران و اداره کل ورزش اصفهان هدایای زیادی برای او تدارک دیده اند و تا آخر عمرش این وزنه بردار در یادها خواهد ماند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.